مدیریت سریع پیج اینستاگرام [روزی 5 دقیقه]

0
(0)

اینستاگرام می‌تواند یک بستر بسیار قوی و مناسب برای بازاریابی باشد. بخصوص اگر شما یک محصول برای ارائه داشته باشید. در این برگه نکات طلایی مدیریت سریع پیج اینستاگرام را خواهید خواند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

هشتگ‌ها، محبوب تر از همیشه

سیستم اینستاگرام مانند دیگر رسانه های اجتماعی، کاربران را ترغیب می کند تا با کیفیت بیشتری به دنبال محصول و نیاز خود باشند. به عنوان مثال، یک کاربر اینستاگرام که در جستجوی همه آلبوم های یک خواننده است، هشتگ را بررسی می کند، و خود را به عنوان یک هدف مناسب برای شرکتی که آلبوم موسیقی را عرضه می کند، می‌بیند. پس بدانید که هشتگ ها محبوب تر از همیشه می شوند و بهترین راه برای یافتن مشتری‌های هدفمند و ظاهراً ثروتمند هستند.

تکنیک هیپ هاپ را در مدیریت پیج اینستاگرام دریابید.

تجربه شخصی من برای جذب فالوور اینستاگرام با تکنیکی به نام هیپ هاپ آغاز شد. ابتدا محصولات مشابه خودم را در یوتیوب بررسی کردم و سپس کاربرانی را در اینستاگرام مورد هدف قرار دادم که از طریق این موارد در یوتیوب به دنبال آن بودند. اگر روزانه این تکنیک را به کار بگیرید بعد از چند ماه، چند هزار فالور خواهید داشت و پس از آن، با یک پیام در اینستاگرام حاوی کد تخفیف محصول، ظرف چند دقیقه به تجارت خود رونق زیادی را وارد خواهید کرد.

پنج دقیقه در روز تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

ابتدا نام کاربری را که به بهترین وجه نشان دهنده محصول یا خدمات شما است، انتخاب کنید. تصویر را جذاب، خنده دار، بحث برانگیز یا سرگرم کننده لحاظ کنید. کلید اصلی این است که هر روز پنج دقیقه – و فقط پنج دقیقه – را صرف جذب فالوور اینستاگرام خود کنید.  در غیر این صورت، فعالیت شما درآمد نخواهد داشت. شما واقعاً نباید بیش از یک بار در روز پست ارسال کنید و در نظر بگیرید که پیگیری کاربران جدید کمتر از چند دقیقه طول می کشد.

مدیریت پیج اینستاگرام در کمتر از 5 دقیقه در روز

جذب فالوور اینستاگرام در زیر 3 دقیقه در روز

هشتگ محصول خود را در اینستاگرام جست و جو کنید و هر روز 30-50 کاربر را که با این روش پیدا کردید، دنبال کنید.

نکته اصلی اینجاست که با این روش کاربران فعالی را پیدا می کنید که در حدود تجارت شما هستند. آنها به احتمال زیاد کسانی خواهند بود که ازعکس‌های شما بعداً استفاده می کنند، لایک میک‌نند یا نظر می دهند.

نکته مهمی که باید بدانید از حساب های ناخواسته پیروی نکنید، حتی اگر آنها به دنبال شما باشند، این حسابها به شما کمک نمی کنند که به سود برسید.

اما، به یاد داشته باشید، بیش از 50 کاربر در روز را دنبال نکنید. شما به دنبال ایجاد یک ارتباط هستید، ونباید مانند صفحات هرز‌نامه ای عمل کنید.

با گذشت زمان، با پیگیری بیشتر افراد، نمایه شما معتبر می شود و فالوور ها به طور مشتاقانه شما را دنبال میکنند.

بهترین زمان گذاشتن پست در اینستا را پیدا کنید

برای اینکه بخواهید پستی را در اینستا بذارید و اگر می‌خواهید یک نتیجه خوب و مطلوب از آن بگیرید، باید به زمانبندی خود دقت کنید.

چرا که اگر شما در یک زمان مناسب پستی یا مطلبی درج کنید نتایجی که از آن حاصل می‌شود بهتر خواهد بود.

در این باره هم می‌توانید مقاله: بهترین زمان پست گذاری در اینستا را مطالعه کنید.

یک پست در روز به اینستاگرام خود ارسال کنید (1 دقیقه در روز)

هر روز تصویری را به حساب خود ارسال کنید. تصویر لازم نیست از محصول شما باشد، بلکه می‌تواند مرتبط با خدمات شما باشد. انسانها اغلب چیزی می‌خرند که از نظر احساسی آنها را بر می‌انگیزد. پس جنبه روانی را باید خیلی مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر قلاده سگ می فروشید، عکس یک توله سگ ناز برای پست شما مناسب است. برای شرکتی که کار خرید و فروش سنگ انجام می‌دهد، تصویری از یک ساحل مرموز و دوست‌داشتنی یک پست جذاب خواهد بود.

در مدیریت پیج اینستاگرام خود باید اعتماد سازی کنید

کاربران با ورود به صفحه شما به دنبال کسب اعتماد هستند. پس باید درگاه‌های مختلفی برای پرداخت داشته باشید. این نکته کلیدی برای جلب اعتماد کاربر است که باید از آن غافل نشوید.

تصاویر پیج اینستاگرام خود را از کجا پیدا می کنید؟

تصاویر پیج شما باید ایده آل باشند، برای یافتن کپشن خوب، می توانید از طریق جستجوی هشتگ محصولات مشابه در پیج رقیبان شروع کنید. فقط باید در صورت استفاده از عکس و متن کپی شده، از صاحب آن اسم ببرید. در پایان، روی سبک کار خاص خودتان متمرکز شوید که با محصول شما مطابقت داشته باشد.

5 دقیقه در روز روی این مباحث متمرکز شوید تا نتایج شگفت انگیزی ببینید.

مطالب مرتبط با اینستا

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 0 / 5. تعداد رای: 0

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.