کسب درآمد از ارز دیجیتال ، آیا می توان به ارز های دیجیتال اعتماد کرد؟

4
(1)

خب این روزها همه می‌خواهند که یک‌شبه پولدار شوند، و به ثروت آن‌چنانی برسند. به این ترتیب این قطعاً برای شما یک چالش است. مطمئناً فکر می‌کنید که چه‌کار کنید که پولدار شوید؟ یکی از راه های رسیدن به ثروت، کسب درآمد از ارز دیجیتال می‌باشد.

در این روزها رمز ارزهای دیجیتال درزمینهٔ کسب درآمد و پولدار شدن معروف هستند. به همین دلیل خیلی از شرکت‌ها یا سایت‌هایی بدین منظور ساخته‌ شده‌اند که دستگاه ماینر ارز دیجیتال به شما اجاره می‌دهند. و از شما ماهانه پول دریافت می‌کنند. و آخر هر ماه سودی به میزان قابل توجهی به شما شما پرداخت می کنند.

اما آیا باید به هر ارز دیجیتالی اعتماد کنید. امروزه بیش از چندین ارز دیجیتال وجود دارد. اما باید به کدام یکی اعتماد کرد؟

آیا واقعا می توان از طریق استخراج ارز دیجیتال کسب درآمد کرد؟

این موضوع کمی بحث‌برانگیز است. بله می‌توان از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال یا ماینیتگ و استخراج آن پولدار شد. اما نباید به هر ارز دیجیتالی اعتماد کنید. هر ارز دیجیتالی یک پشتیبان اصلی باید داشته باشد. که بیانگر ارزش آن ارز دیجیتال می‌باشد. پس قبل از اقدام به خرید یا استخراج و هزینه کردن برای ارز های دیجیتال، حتما در مورد آن تحقیق کنید.

بیت کوین مطئمن ترین ارز دیجیتال برای کسب درآمد

یکی از بهترین ارز های دیجیتال که ثابت شده است بیت کوین می‌باشد. خب شاید بپرسید چرا باید به این ارز دیجیتال اعتماد کنید؟ آیا پشتوانه‌ای دارد؟ بله پشتوانه آن شرکت بلاک چین می‌باشد که در زمینه پردازش ابری ارز های دیجیتال بهترین گزینه است. اما آیا همه ارز های دیجیتال پشتوانه ای دارند؟

در این مقاله یکی از سایت های کسب درآمد از ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم که هیچ پشتوانه ای ندارد. و صرفا به عنوان یک سایت آزمایشی است. و بیانگر این است که نباید به همه سایت‌های خرید و فروش و استخراج ارز های دیجیتال اعتماد کنید

وب سایت جی کوین کش درآمد از ارز دیجیتال از طریق مانینگ ابری ارز دیجیتال

به‌تازگی سایتی به نام https://jcoin-hash.com/ بدین منظور تأسیس‌شده است که ادعا می‌کند، و درازای پولی که از شما می‌گیرد ماهانه چند برابر آن را به شما سود می‌دهد. اما این سایت واقعی نیست بلکه این سایت به‌منظور آشکارسازی افراد سودجو و کلاه‌بردار تأسیس‌شده است.

خود سازنده سایت می‌گوید که این سایت صرفاً جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم است. که گول چنین حقه‌هایی را نخورند و مال و اموال خودشان را صرف چنین کاری نکند. حتی وقتی‌که شما در این سایت اقدام به پرداخت می‌کنید، به شما می‌گوید که عملاً پول شما دارد دزدیده می‌شود و از شما کلاه‌برداری می‌شود.

نتیجه گیری

پس قطعا نباید به هر ارز دیجیتال و سایتی که آن را می‌فروشد اعتماد کرد. همیشه قبل از قعالیت در زمینه ارز دیجیتال حتما درباره آن تحقیق کنید. ببینید پشتوانه ای در پس پرده قرار دارد یا خیر؟

پیشنهاد من به شما این است یک سئوکار حرفه ای شوید و درآمد واقعی میلیونی داشته باشید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 4 / 5. تعداد رای: 1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.