راحت‌ترین روش ساخت اکانت گوگل ادز

5
(1)

اگر چندین بار هنگام جستجو در گوگل به نتایج دقت کرده باشید، احتمالا گاهی کلمه AD را در کنار عنوان سایت در بالای صفحه نتایج دیده اید. سرویس تبلیغاتی گوگل به نام گوگل ادوردز یا ادز تبلیغات سایت‌ها را در ازای دریافت هزینه انجام می‌دهد.

البته تبلیغات و قابلیت‌های گوگل ادز فقط محدود به این مورد نیست و بسیار گسترده است. برای وارد شدن به این سرویس تبلیغاتی در ابتدا باید حسابی بسازید.

ما در این مقاله از سئوف، ساخت اکانت گوگل ادز را در دو دقیقه و با چند کلیک ساده به شما آموزش خواهیم داد. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

ساخت اکانت گوگل ادوردز

بسیاری از افراد برای ساخت اکانت گوگل ادوردز به دلیل نداشتن کارت اعتباری به مشکل می‌خورند و از ساخت اکانت صرف نظر می‌کنند. در این روش هیچ نیازی به داشتن کارت اعتباری نیست. پس نگران نباشید.

  1. در ابتدا حتما باید اکانت گوگل داشته باشید. اگر gmail ندارید، به ساخت جیمیل مراجعه کنید. پس از ساخت حساب گوگل، به ساخت حساب گوگل ادوردز مراجعه کنید. سپس طبق عکس روی گزینه Start now کلیک کنید.
ساخت اکانت گوگل ادز

نکته : فراموش نکنید که هنگام ساخت اکانت گوگل ادز حتما باید vpn خود را روشن کنید. در غیر اینصورت با خطای 403 مواجه خواهید شد.

2. در صفحه‌ بعد جیمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را بزنید.

3. بعد از ورود به اکانت گوگل ادز خود با تصویر زیر روبرو خواهید شد. از قسمت پایینی صفحه گزینه Switch to Expert Mode را کلیک کنید.

ساخت اکانت گوگل ادز

4. در این مرحله باید دقت کنید که اشتباه نکنید و فقط بر روی گزینه Create an account without a campaign کلیک کنید تا دیگر نیازی به واردکردن اطلاعات کارت اعتباری نباشد.

5. در مرحله بعد صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که اطلاعات مربوط به اطلاعات کشور، زمان و ارز قرار دارد. در اینجا کشور و زبان خود را انتخاب کرده و بر روی  SUBMIT بزنید. ( فراموش نکنید که کشور ایران به دلیل تحریم‌ها در این لیست قرار ندارد و باید کشور دیگری انتخاب کنید.)

مرحله پنجم ساخت اکانت گوگل ادز

6. شما موفق به ساخت اکانت شدید. بر روی EXPLORE YOUR ACCOUNT کلیک کنید. حالا شما یک اکانت گوگل ادورز دارید و می‌توانید کار خود را با آن شروع کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 5 / 5. تعداد رای: 1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.