10 نکته کارآمد و مؤثر بازاریابی در اینستاگرام که باعث افزایش بازدید سایت شما میشوند
در این مقالاه بیش از 10 نکته بازاریابی در اینستاگرام را توضیح خواهیمداد. نکات مهم بازاریابی اینستاگرام زیاد هستند اما ما به ده تا از آنها اشاره میکنیم. بازاریابی از طریق اینستاگرام روشی عالی برای افزایش سئو سایت شما میباشد
از زمانی که اینستاگرام ساخته شد، به منبعی کامل و جامع برای اشتراکگذاری تصاویر تبدیل شد. ماهانه بیش از 800 میلیون نفر در اینستاگرام فعالیت دارند. بیشتر از 60 میلیون پست در هرروز در اینستاگرام منتشر میشود. و حدود 1 میلیارد و 600 میلیون بار این پستها لایک و پسندیده میشوند.
در اینستاگرام تعداد زیادی اینفلونسر و حجم بالایی از فالوورها وجود دارد. و با یک برنامهریزی عالی و درست شما میتوانید به یک برند مؤثر در اینستاگرام تبدیل شوید. شما برای اینکه فالوورهای خود را نگهدارید و همچنین به تعداد فالوورهای خود بیفزایید. باید پستی با محتوای مناسب و مرتبط با فالوورهای خود منتشر کنید.
ولی تشخیص اینکه چه نوع پستی باعث میشود که فالوورهای شما افزایش یابند کمی سخت است. در این مقاله ما 10 نکته مؤثر و کارآمد که باعث افزایش محبوبیت شما در ایسنتاگرام میشود را به شما میگوییم. در قدم اول شما باید نوع اکانت خود را به اکانت بیزینس اینستاگرام یا کسب و کار اینستاگرام تغییر دهید.
اینستاگرام چگونه کار میکند و عملا از چه الگوریتمی برای تشخیص و افزایش بازاریابی در اینستاگرام اسفتاده میکند؟
فهرست مطالب
- 1 1-سوییچ کردن اکانت اینستاگارم به بیزنیس اکانت اساسی ترین نکته بازاریابی در اینستاگرام
- 2 2-از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید.
- 3 3- تیزرهای تبلیغاتی محصولات باعث ترغیب بیشتر مشتریها برای خریدن میشوند.
- 4 4-تبلیغات اسپانسری ایجاد کنید
- 5 5- از Stories Instagram استوری های اینستاگرام استفاده کنید
- 6 6-برای بازاریابی از طریق اینستاگرام با اینفلونسر های بیشتری همکاری داشته باشید
- 7 7- برای بازاریابی از طریق اینستاگرام عکسهای ارسالی کاربران را جمعآوری کنید
- 8 8-برای بازاریابی از طریق اینستاگرام از یک هشتگ تعاملی استفاده کنید.
- 9 9-در زمان مناسب پست بگذارید و بیشازحد پست ارسال نکنید یکی از مهم ترین نکات بازاریابی در اینستاگرام
- 10 10-مطمئن شوید که معیارهای درستی را برای بازاریابی در اینستاگرام دنبال میکنید
- 11 نتیجهگیری
1-سوییچ کردن اکانت اینستاگارم به بیزنیس اکانت اساسی ترین نکته بازاریابی در اینستاگرام
قبل از اینکه درباره کسب درآمد و بازاریابی از طریق اینستاگرام بخواهید کاری انجام دهید. حتماً مطمئن شوید که از اکانت بیزنس اینستاگرام استفاده میکنید. سوییچ به اکانت بیزنس اینستاگرام خیلی راحت است

به قسمت Settings بروید و برای شروع روی گزینه Switch to Business Profile کلیک کنید. داشتن اکانت بیزنس اینستاگرام مزایای زیادی دارد. برای مثال فالوورهای شما میتوانند روی دکمه Call کلیک کنند تا با شما از طریق اینستاگرام در ارتباط باشند. درست مثلاینکه از طریق وبسایت با شما در ارتباط باشند.
یک اکانت بیزنس اینستاگرام به شما اجاره میدهد بدون اینکه به هیچ ابزاری نیاز داشته باشید. بتوانید در اینستاگرام تبلیغ کنید. شما همچنین میتوانید به Insights که ابزاری برای تجزیهوتحلیل اینستاگرام هست دسترسی داشته باشید. از طریق Insights میتوانید به آمار بازدیدهایی که از پست و پروفایل شما میشود دسترسی پیدا کنید.
زمانی که به تمام قابلیتهای رایگان اکانت بیزنس اینستاگرام مسلط شدید. باید از آنها برای درک بهتر معیارهای بازدیدکنندگان پروفایلتان استفاده کنید.
2-از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید.
اکانت بیزنس اینستاگرام با اکانت بیزنس فیسبوک تفاوت زیادی ندارد. از طریق Insights شما میتوانید آمارهایی مانند تأثیرات یا impressions، اطلاعات جذبکننده engagement data و خیلی چیزهای بیشتر را مشاهده کنید. شما همچنین میتوانید اطلاعاتی درباره فالوور های خود مانند سن، جنسیت، محل اقامت و بیشترین ساعتهای فعالیت آنها کسب کنید.

Insights فقط یک آمار توخالی نیست. بلکه شما میتوانید بهصورت دقیق ببینید که کدامیکی از پستهای شما بیشترین تأثیر را داشته است. و کدام پست بیشتر مشاهدهشده است؟

این ابزارهای رایگان واقعاً گرانقیمت و باارزش هستند. چون شما میتوانید از طریق آنها بفهمید که بازدیدکنندگان چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار میکنند. هرچه بیشتر درباره بازدیدکنندگان خود اطلاع کسب کنید. میتوانید برحسب سلیقه آنها محتوایی تولید کنید که بازدیدکننده بیشتری جذب کند.
یک دسته از پستهایی که جذب فالوور های شمارا بالا میبرد تیزرهای تبلیغاتی محصولات است.برای بازاریابی در اینستاگرام فقط کافیست روزی 5 دقیقه اینستاگرام خود را مدیریت کنید
3- تیزرهای تبلیغاتی محصولات باعث ترغیب بیشتر مشتریها برای خریدن میشوند.
اگر فقط با گذاشتن پست تیزرهای تبلیغاتی محصولات در اینستاگرام بتوانید محصولات بیشتری بفروشید، چه میکنید؟ پس حتماً میتوانید این کار را انجام دهید. اینستاگرام یک مکان مناسب برای تبلیغات محصولات شما محسوب میشود. و تیزرهای تبلیغاتی محصولات راهی سادهتر برای صحبت درباره محصول شما میباشد. و باعث افزایش هیجان خرید مشتری میشود بدون اینکه نیاز باشد شما کاری انجام دهید.
در تصویر زیر دو پست را وجود دارد که تیزر تبلیغاتی نیستند اما در توضیحات پست مشاهده میکنید به برنامه شرکت تولیدکننده اشاره دارند. که میتواند مشتریان را ترغیب کند که از تمام محصولات آن شرکت دیدن کنند.

برند با نمایش این عکسها هم محصولات خود را به شما نشان میدهد و هم شمارا از یک تخفیف 70 درصد مطلع میکند؛ و میبینید که این پستها بیش از هزاران لایک خورده است. این روش بهترین آمار برای جذب مشتری از طریق اینستاگرام است.
این تبلیغات خیلی برای کاربران گیجکننده نیستند بلکه آنها را با تخفیفت و تصاویر محصول زیبا ترغیب میکنند که از برند شما خرید کنند. این روش تقریباً برای هر صنعتی کارساز است. استارباکس با نشان دادن نوشیدنیهای فصلی با تصاویر باکیفیت و بدون تلاش برای مجبور کردن مردم به خرید آنها را به بازدید بیشتر ترغیب میکند.

وقتی مردم را در مورد کالاهایی که به آنها علاقه دارند را تحریک کنید و آنها را وادار به خرید چیزی نکنید، قطعاً از شما خرید میکنند چون مردم عاشق خریدن هستند. اگر هم از شما خرید نکنند، آنها حداقل با لایک کردن پست، نظر دادن در مورد آن یا به اشتراکگذاری آن با یک دوست، باعث افزایش بازدید اکانت اینستاگرام و کسبوکار شما میشوند.
بنابراین از نمایش کالاها از طریق قرار دادن عکس محصول در پروفایل خود نترسید. فقط زیاد افراط نکنید.
یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام فروش محصولات در اینستاگرام شما به صورت مستقیم است.
4-تبلیغات اسپانسری ایجاد کنید
تبلیغات اینستاگرام در این پلتفرم به امری عادی تبدیلشده است. میدانید بهترین قسمت آن چیست؟ شما با تعیین بودجه تبلیغ خود میتوانید دقیقاً میزان هزینهای را که میخواهید خرج کنید را کنترل کنید. شما میتوانید فقط از یک تبلیغ اسپانسری استفاده کنید یا چندین تبلیغ را با ویژگی کروشل carousel به نمایش بگذارید.
چنین قابلیتی به برندها این امکان را میدهد که مخاطبان خود را به روشی کاملاً جدید هدف قرار دهند. قبل از پستهای تبلیغاتی، فقط کاربرانی که حساب شمارا دنبال میکردند میتوانستند به پستهای جدید و عکسهای تازه شما دسترسی پیدا کنند. اکنون، برندها میتوانند عکسهای خود را متناسب با مخاطب خود تبلیغ کنند تا بیش از هر زمان دیگری بازدید کاربران به پروفایلشان را افزایش دهند.

همچنین میتوانید پستهای فعلی خود را به تبلیغات اسپانسری تبدیل کنید، ازاینرو پستهای برتر خود را نیز میتوانید زیر نظر داشته باشید. برای داشتن تعامل بیشتر، همزمان چندین پست را برای مخاطبان مختلف منتشر کنید. به خاطر داشته باشید که انواع مختلفی از تبلیغات اسپانسری وجود دارد که میتوانید بهعنوان پست ارسال کنید، مانند:
- عکس Photo
- ویدئو Video
- تصاویر اسلایدی یا کروشلی / تبلیغات پویا Carousel/Dynamic Ads
- استوری ها Stories
- صفحه استوری Stories Canvas

استوری های اینستاگرام، چه بهصورت اسپانسری چه بدون اسپانسر، یکی دیگر از راههای عالی برای ارتباط با فالور های شما است.
5- از Stories Instagram استوری های اینستاگرام استفاده کنید
اگر میخواهید کاربران بهتر متوجه برند شما شوند، میتوانید از استوری های اینستاگرام استفاده کنید استوری های اینستاگرام با پستهایی که بهصورت منظم در اینستاگرام منتشر میشوند متفاوت هستند زیرا در قالب نمایش اسلایدی نمایش داده میشوند. پست فقط به مدت 24 ساعت در صفحه اول نمایش داده میشوند، اما استوری میتواند همیشه روی صفحه اول قرار بگیرد.
استوری های اینستاگرام بهجای آنکه در قسمت پستهای اخیر اینستاگرام ظاهر شوند، در بالای آن فرار میگیرند.

زمانی که یک کاربر بر روی عکس شما کلیک میکند، پنجرهای ظاهر میشود که استوری شمارا نشان میدهد.

بازاریابی در اینستاگرام اطریق ایجاد استوری جذاب
مزایای استوری های اینستاگرام برای برندها واقعاً نامحدود است. برای مبتدیان، استوری ها در بالای جدول زمانی فالوور ها نمایش داده میشود که کاربران هرروز به آنها نگاه میکنند. برندها میتوانند از استوری ها برای نشان دادن پشتصحنه نحوه ساخت پست خود استفاده کنند.
در اینستاگرام میتوانید انواع مختلف محتوا در ویژگی استوری مانند عکس، فیلم کوتاه، فلش بک، فیلم زنده یا بومرنگ را امتحان کنید. برای ایجاد تصاویر و فیلمهای شگفتانگیز در استوری های خود میتوانید از ابزارهایی مانند Canva و InVideo استفاده کنید. بومرنگها Boomerangs مانند تصاویر GIF هستند که بهصورت تکرار نامحدود و پشت سر هم پخش میشوند.
همچنین میتوانید به اکانت های دیگر در استوری خود اشارهکنید، اگر با برند یا اینفلونسر دیگری همکاری میکنید اینیک مزیت حساب میشود. افکتهای صورت، متنها یا استیکر ها، ویرایش تصاویر یا خلق تصاویر جالب و چشمنواز را آسانتر میکنند.

هر عکس و ویدیویی که اضافه میکنید به همان ترتیب که آنها را اضافه کردهاید پخش میشوند. تعداد پستهایی که میتوانید در هر زمان مشخص به استوری ها اضافه کنید نامحدود است و این ویژگی برای همه مشاغل عمومی قبل دسترس است.
استوری ها فقط در برنامه موبایل اینستاگرام در دسترس هستند و در حال حاضر امکان ارسال استوری اینستاگرام بهعنوان پیام مستقیم وجود ندارد.
اما ازآنجاکه اکثر کاربران اینستاگرام بهجای وبسایت از طریق برنامه گوشیهای هوشمند به اینستاگرام دسترسی پیدا میکنند، این مسئله زیاد نگرانکننده نیست. اگر با اینفلوئنسر هایی که در اینستاگرام حرفهای هستند همکاری نداشتهاید، حتماً چند اینفلوئنسر انتخاب کنید و با آنها کارکنید.
6-برای بازاریابی از طریق اینستاگرام با اینفلونسر های بیشتری همکاری داشته باشید
اگر میخواهید در اینستاگرام به مشتریان عالی دسترسی پیدا کنید، سریعترین راه برای این کار از طریق اینفلوئنسرهایی است که قبلاً فالوور های زیادی را جمع کردهاند. اکثر مردم خریدهای خود را از اینفلونسر هایی که به آنها اعتماد دارند و دنبال میکنند انجام میدهند. اگر شما با اینفلونسر های حرفهای صنعت خود همکاری کنید قطعاً به یک برند جهانی در بین کاربران اینستاگرام تبدیل خواهید شد.
اولین قدم شما این است که اینفلونسر هایی را پیدا کنید که فالوور های آنها به محصولات یا خدمات شما علاقه داشته باشند در اینجا مثالی از چگونگی استفاده Gravity Blanets از اینفلونسر Jessi Smiles برای تبلیغ محصول در صفحه اینستاگرام خود آورده شده است. این پست هزاران بار لایک و پسندیده شده است.

این برند پتوهای گلبافت برای کم کردن استرس را میفروشد صفحه اینستاگرام آنها بیش از ده هزار فاوور دارد.

اما صفحه جسی 493000 دنبال کننده دارد که احتمالاً به توصیههای او اعتماد خواهند کرد.

این به این معنی است که این برند فقط از طریق یک پست خود را در معرض دید هزاران مشتری (و دنبال کنندگان جدید) قرار داده است. اگر سودهای کوتاهمدت و فروش مستقیم را که میتوانید از یک کمپین اینفلونسر به دست آورید کنار هم بگذارید، سودهای بلندمدت آن واقعاً علی است.
اگر درست و صحیح برنامهریزی کنید، میتوانید با یک اینفلونسر عالی در آینده برای گرفتن لایک بیشتر کارکنید. مثل شخصیتهای مشهور

شاید مشتریهای شما اینفلونسر نباشند؛ اما شما میتوانید با استفاده از پستهای آنها مردم را ترغیب کنید که محصولات شمارا از طریق جمعکردن عکسهای ارسالی کاربران بخرند
7- برای بازاریابی از طریق اینستاگرام عکسهای ارسالی کاربران را جمعآوری کنید
به نظر شما جالب نیست که بدون هیچ زحمتی محتوای عالی خود را بسازید؟ شما از طریق عکسهای ارسالی کاربران میتوانید این کار را انجام دهید. شما هماکنون تعداد کاربر متعهد دارید چه هزار نفر چه صد نفر شما میتوانید بانفوذ خود بر روی کاربران آنها را ترغیب کنید که برای شما محتوا تولید کنند.
و فالوور های شما بیشتر از محتوایی که توسط کاربران ایجاد میشوند لذت میبرند تا محتوای هایی که شما تولید میکنید چون هم معتبر هست هم غیرقابلپیشبینی برندهای آرایشی از هزاران محتوای منتشرشده از طریق کاربران استفاده می کنند تا محصولات خود را به کاربران نشان دهند.
در زیر یک مثال از پستهای ارسالی کاربر نشان دادهشده است ببینید که چگونه برند را تگ و هشتگ گذاری کردهاند

حتماً میخواهید بدانید که چگونه کاربران خود را ترغیب کنید که برای شما محتوا تولید کنند خیلی راحت است فالوور های شما میخواهد فالوور های آنها نیز زیاد شود فقط به آنها نشان دهید که اگر از عکسهای آنها استفاده میکنید آن هار در پست خود تگ یا نشان میکنید و بهخودیخود آنها ترغیب میشوند که محتوا برای شما ایجاد کنند

این شرکت همراه با فالوور هایش هر هفته این کمپین را برگزار میکنند
اگر چنین کاری انجام دهید حتماً غافلگیر خواهید شد که فالوور های شما چقدر مشتاق شرکت در این کمپینها میباشند به یاد داشته باشید که عکسهایی که میخواهید پست کنید را عاقلانه انتخاب کنید. این کار میتواند دشوار باشد، اما وقتی این نکتهها را مدنظر قرار دهید، این کار برای شما خیلی راحت میشود:
نکته های که باید در هنگام آپلود عکس در اینستاگرام باید رعایت کنید
- آیا عکس با تصویری که قبلاً ایجاد کردهاید و یا سعی دارید ایجاد کنید، مناسب است؟
- میخواهید چند نفر عکس شمارا مشاهده کنند؟
- آیا عکس برای مخاطبان فعلی شما مناسب است؟
زمانی که یک کسبوکار را اداره میکنید باید مطمئن شوید که هر چیزی که پست میکنید با پیام و مخاطبان برند شما هماهنگ است. حتی در اینستاگرام. اگر کسی یک تصویر ایجادشده توسط کاربر را با فالوور زیاد به اشتراک بگذارد، احتمالاً آن دسته از افراد علاقهمند به مشاهده صفحه شما نیز میشوند.
به این نگاه کنید که چگونه عکس متعلق به کاربر از Boards Boards با طراحی برندیگ همخوانی دارد. کیفیت بالا، جذاب و منحصربهفرد. تصاویری را انتخاب کنید که برند شمارا به نمایش بگذارند، مانند اینیکی.

شاید شنیده باشید که میگویند زیاد در انتشار تصاویر حساسیت به خرج ندهید. نه اینکه حساسیت به خرج ندهید اما اگر تصاویری جذاب و منحصربهفرد انتخاب کنید بلافاصله متوجه افزایش تعداد بازدیدکنندگان خود میشوید.
8-برای بازاریابی از طریق اینستاگرام از یک هشتگ تعاملی استفاده کنید.
اگر به دنبال ایجاد تعامل فوری هستید، hashtags هشتگ های تعاملی راهی خوب برای رسیدن به آن هستند. گاو نر قرمز بیش از ۷۰ پست دارد که هشتگ آنها همه #itgivesyouwings است.

سپس مشتریان میتوانند از تگها برای ارسال محتوای تولیدشده توسط کاربر استفاده کنند. این به کاربران امکان جستجوی تمام پستها مربوط به برند شمارا میدهد. ایجاد یک هشتگ که سایر کاربران و مشتریان شما بتوانند از طریق آن شمارا جستجو کنند یک تبلیغ رایگان هست. هر بار که کسی عکسی را با استفاده از هشتگ ارسال میکند، آنها شرکت شمارا دوباره به فالوور های خود معرفی میکنند.
اگر از قبل یک شعار یا عبارت مشهور دارید، حتماً آن را بهعنوان یک هشتگ در نظر بگیرید. کوکاکولا با موفقیت این کار را با هشتگ ها انجام داده است.

اما مهم نیست که چه چیزی بهعنوان پست ارسال میکنید، شما باید در زمان مناسب پست ارسال کنید و از ارسال بیشازحد پستها خودداری کنید.
9-در زمان مناسب پست بگذارید و بیشازحد پست ارسال نکنید یکی از مهم ترین نکات بازاریابی در اینستاگرام
گذاشتن بیشازحد پست در اینستاگرام یک روشی مطمئن برای دور زدن دنبال کنندگان فعلی شماست. اگر کاربران شما تنها چیزی که در آخرین پستهای خود ببیند نام تجاری شما باشد، آنها احتمالاً دیگر شمارا دنبال نمیکنند؛ اما باید بهطور مداوم پست ارسال کنید تا بتوانید بهطور منظم در آخرین پستهای فالوور های خود نشان داده شوید
یکی از بهترین روشها برای انجام این کار این است که تنها در ساعات اوج شلوغی و ساعاتی که فالوور ها آنلاین هستند، پست ارسال کنید. طبق گزارشها، بدترین روزها برای پست کردن در اینستاگرام چهارشنبه و یکشنبه است، درحالیکه دوشنبهها و پنجشنبهها بهترین روزها برای ارسال پست هستند.

و طبق تحقیقات، بهترین زمان در حین روز برای ارسال پست بین ساعت ۸ صبح و ۹ صبح و همچنین ۲ صبح قرار دارد.

بهترین زمان آخر شبها است که بیشتر مردم قبل از خوابیدن از اینستاگرام استفاده میکنند، پس این بهترین موقع بهعنوان دومین زمان محبوب برای ارسال پست است. شما میتوانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام مطلع شوید که چه زمانی کاربران شما فعال هستند، بنابراین بهترین روز و زمان برای ارسال پست ممکن است بسته به مخاطب شما کمی متفاوت باشد.

Hootsuite, CoSchedule, or Sprout Social. از این ابزارها میتوانید برای زمان بدی ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنید
تحقیقات نشان داده است که شما باید در روز یک یا دو پست بزارید نه کمتر نه بیشتر اگر میخواهید بیشتر از یک یا دوتا پست بزارید از قابلیت کشویی یا کروشل پستهای اینستاگرام برای نمایش پست بهصورت اسلایدی استفاده کنید در این صورت شما فالوور های خود را اذیت و یا ناراحت نخواهید کرد
بعدازاینکه این اقدامات را انجام دادید معیارهای خود را اندازهگیری کنید تا بفهمید کدام قسمت کار خود را باید بهبود ببخشید
10-مطمئن شوید که معیارهای درستی را برای بازاریابی در اینستاگرام دنبال میکنید
شما نمیتوانید عملکرد اینستاگرام خود را بهبود ببخشید و یا آن را بهینه کنید مگر اینکه بدانید کدامیک از صفحهها و پستهای شما بهخوبی کار میکنند یا خیر وقتی نتایج بررسیشده و قابلاندازهگیری شدهای را داشته باشید میدانید که چه چیزی درست است یا غلط
با پیگیری نرخ رشد فالوور های خود شروع کنید. کل تعداد فالوور های شما معمولاً بهعنوان یک معیار مشخص دیده میشود. وقتی شما ببینند که تعداد فالوور های شما چه زمانی بیشتر میشود یا چه زمانی کمتر بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که چه محتواهایی برای پست اینستاگرام خود تولید کنید
برای بررسی نرخ رشد فالوور ها باید از ابزار Influencer Dashboard. استفاده کنید

معیار بعدی نرخ تعهد یا اشتیاق کاربران است مثل کامنت ها یا تعداد لایک های یک پست شما میخواهید درصد تعامل فالوور های خود و همچنین میانگین نرخ تعامل هر پست را بیابید تا تصویری روشن از اینکه صفحه شما چگونه عمل میکند، به دست آورید.
اگر تعداد فالوور های شما تکی باشد، میزان تعامل شما و محبوبیت پیج اینستاگرام شما نیز بیشتر است به مثال زیر توجه کنید.

و در آخر باید نرخ کلیک آدرس اینترنتی خود را اندازهگیری کنید اگر در حال حاضر یک لینک به وبسایت خود در پروفایل اینستاگرام ندارید، یک سایت بسازید و لینک آن را قرار دهید.

و بعد اندازه بگیرید که چند نفر روی آدرس وبسایت شما کلیک میکنند نرخ کلیک یا سی تی آر CTR در اینستاگرام 0.94% است

هرچه بیشتر نکته های بازاریابی در اینستاگرام خود را مؤثرتر کنید، کاربران شما نیز بیشتر میشوند. اگر تکنیک شما ضعیف است، بر روی بهبود رویکرد خودکار کنید.
Sprout Social ابزاری برای اندازهگیری نرخ کلیک آدرسهای وبسایت و نرخ تعامل کاربر و رضایت کاربر از اینستاگرام شما هست

نتیجهگیری
اینستاگرام بر دنیای شبکه های اجتماعی حاکم است؛ و ماهانه برای اشتراکگذاری تصویر بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد. میلیاردها لایک هرروز ثبت میشوند، پس باید کاری کنید تا برخی از آنها را به دست آورید.
اول، اگر از قبل پروفایل خود را به اکانت بیزنس اینستاگرام تغییر ندادید این کار را انجام دهید. این به شما هزاران ابزار برای جذب فالوور می دهد سپس از آن ابزارهای رایگان استفاده کنید. مشخصات مخاطبین خود را مانند سن یا موقعیت آنها بررسی کنید.
از تیزر های تبلیغاتی محصولات برای ترغیب مردم به خرید محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید پستهای خود را به تبلیغات با پشتیبانی مالی تبدیل کنید تا به مخاطبان هدف خود برسید. ممکن است فقط با یک پست آنها را اسیر کنید.
از استوری های اینستاگرام برای پستهای عکس یا ویدئو خود استفاده کنید. فالوور ها این پستها را تحسین خواهند کرد که رابطهای صمیمی بین شما و مشتریان ایجاد میکند. از اینفولنسر هایی استفاده کنید که در صنعت شما فعالیت میکنند کاربران حتماً به توصیههای آنها توجه خواهند کرد
دقت کنید که از قدرت محتوای تولیدشده توسط کاربر با استفاده از تصاویری که مشتریان شما به اشتراک میگذارند، استفاده کنید. شما میتوانید این را به یک رقابت با یک هشتگ یا هشتگ تعاملی تبدیل کنید. یک عکس را منتشر کنید که هر هفته یا هرماه با پیام برند شما یکسان باشد.
در زمان مناسب پست بزارید و از پست گذاشتن زیاد اجتناب کنید. هرروز یکی یا دو بار پست بزارید و زمانی که افراد شما فعال هستند را بررسی کنید. برنامههای زمانبندی را در طول روزها و بارها اجرا کنید. درنهایت، مطمئن شوید که معیارهای درست را دنبال میکنید تا ببینید چگونه تلاشهای بازاریابی اینستاگرام شما بازخورد دارند.
به نرخ رشد فالوور ها، نرخ مشارکت و نرخ کلیک اینترنتی خود توجه داشته کنید.امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. پیشنهاد میکنم از دیگر مقالات سئوف نیز دیدن فرمایید.
لینک داخلی : بازاریابی از طریق اینستاگرام بازاریابی از طریق اینستاگرام