ارتقای استراتژی محتوا

5
(2)

برای ارتقای استراتژی محتوا خود باید پنج نکته کلیدی را بدانید که در ادامه این مقاله تمام این نکات را برای شما خواهیم گفت و شما می‌توانید با انجام گام به گام آن‌ها موفق تر باشید.

یکی از اجزای مهم سئو که تاثیر بسیاری بر روی محتوای شما دارد، درک هدف پشت عبارت جستجو شده است، یعنی اگر شما هدف عبارت جستجو شده خود را بدانید در سئو موفق خواهید بود.

در این مقاله از سئوف به شما چند راهکار مناسب برای ارتقای استراتژی محتوا خود خواهیم داد که در آینده برای انجام کارهای خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای تولید محتواهای مفید تر می‌توانید با خواندن درباره الگوریتم helpful content به نتایج بهتری برسید.

ساخت یک پایه محکم

در این زمینه ابتدا باید بلوک های سازنده استراتژی محتوا را شناسایی کنید.

  • شناخت محصولات و خدمات اصلی خود
  • محصول شما به درد چه نوع مشتری‌هایی می‌خورد؟
  • دانستن هدف جستجو و آنچه که مردم هنگام پیدا کردن محصول شما جستجو خواهند کرد.

زمانی که این موارد را بدانید می‌توانید اصلی ترین استراتژی سئو را تعریف کنید و در ارتقای استراتژی محتواهای خود بهتر عمل کنید.

پایه یک محتوا همه چیز آن است، اگر پایه های محتوای خود را سست و بر این اساس که در آینده به آن رسیدگی می‌کنید بسازید در ادامه پروژه خود با شکست‌های زیادی روبرو خواهید شد.

تجزیه و تحلیل در ارتقای استراتژی محتوا

ارتقای استراتژی محتوا

برای دانستن این موضوع که با محتوای خود قرار است به چه چیزی برسید باید موشکافانه آن را بررسی کنید و قبل از خواننده‌های خود، اول خودتان باید محتوای خود را بشناسید.

انجام این کار به شما کمک می‌کند تا درک کلی از تصویر و آنچه که به دنبالش هستید داشته باشید و در نتیجه باعث می‌شود روند کاری شما به صورت بهتری پیش برود.

نحوه بررسی محتواهای خودتان را هم می‌توانید به این صورت انجام دهید.

  1. کلمات کلیدی خود را گروه‌بندی کنید و چشم انداز آن را بررسی کنید.
  2. فهرستی از URL های منتشر شده را برای خودتان تهیه کنید و هدف آن را شناسایی کنید.
  3. بعد از انجام این مرحله می‌توانید به سراغ اولویت بندی محتوای خود بروید.

به یاد داشته باشید که مشاغل کوچکتر اولویت بندی‌های متفاوت تری نسبت به کارها و بیزینس‌های بزرگتر دارند.

استراتژی خود را به عمل تبدیل کنید

بعد از تجزیه و تحلیل محتوای خود، نوبت به نقشه برای عملی کردن استراتژی می‌رسد.

  1. بعد از ایجاد محتوا عملکرد را شبیه سازی کنید و بعد آن را اندازه بگیرید.
  2. اولویت های خود را تراز کنید.
  3. فرآیند اقدام را بهبود دهید تا سریعتر محتوای با کیفیت درست کنید.
  4. ناکارآمدی‌های پیدا شده در فرآیند خود را از بین ببرید.
  5. برای سریعتر دیده شدن محتوا باید سریعتر هم به بازار بروید.

یادتان باشد همکاری کلید موفقیت و ایجاد یک محتوای کامل است.

با این فرآیندها می‌توانید استراتژی که برای ارتقای محتوا خود ریخته بودید را عملی کنید و تنها کافی است که در این مسیر محکم باشید و امکان شکست‌های پیش رو را به جان بخرید.

اولویت بندی در ارتقای استراتژی محتوا

اولویت بندی در واقع ارتباط مستقیمی با بازگشت سرمایه دارد.

اگر در پروژه های خود اولویت بندی شما به طور درست و صحیح انجام نشود امکان موفقیت خود را زیر 30 درصد بدانید چرا که این مورد در سئو یک زمینه مهم است.

شما با اولویت بندی کردن کارها می‌دانید که برای به حداکثر رساندن هزینه ها و سرمایه گذاری خود و انجام کارآمد این کار، چه محتوایی را باید بنویسید.

محتوای نوشته شده شما می‌تواند تعیین کننده بازگشت سود شما یا از دست رفتن سرمایه شما باشد که در این مقاله اگر به این پنج مورد گفته شده عمل کنید و در کار خود مصمم باشید می‌توانید با ارتقای استراتژی محتوای خود و دیده شدن بهتر در بازار کار به موفقیت‌های بزرگی برسید.

اندازه گیری تاثیر استراتژی در تولید محتوا

بعد از سپری کردن تمام مراحل بالا وقت آن رسیده تا استراتژیِ خود را امتحان کنید تا تاثیرگذاری آن را ببینید.

مواردی که باید در این مرحله از کار انجام دهید را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

  • ساخت یک گزارش جامع از عملکرد خود
  • تعیین هزینه‌ها
  • استفاده از تکنولوژی مناسب برای این کار

بعد از اینکه برای ارتقای محتوای خود یک استراتژی را عملی کردید باید به نتایج آن فکر کنید و باید آن‌ها را بررسی کنید تا از درست بودن کار خود مطمئن شوید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 5 / 5. تعداد رای: 2

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.