5 روش موفق و تاثیرگذار در زمینه دیجیتال مارکتینگ

5
(1)

در این مقاله 5 نمونه از روش‌های موفق در دیجیتال مارکتینگ را بیان خواهیم‌کرد.

1.    تبلیغات جستجوی پولی

تبلیغات کلیکی می‌تواند هر تبلیغی از خرید رسانه‌ای گرفته تا تبلیغات نمایشی باشد. روند اجرای تبلیغات کلیکی معمولاً به این شکل است که در ازای هر کلیک یا هر نمایشی که تبلیغ شما دریافت می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید.

تبلیغات جستجوی پولی این پتانسیل را دارد که سود شما را افزایش دهد. بنابراین، بهتراست آن را مطالعه کرده و به آن مسلط شوید، یا بهتر است، یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

2.    بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی هنوز هم از قدرتمندترین رسانه‌های تبلیغاتی در اینترنت به‌حساب می آید. حقیقت این است که اگر بتوانید از بازاریابی ایمیلی استفاده‌کنید، می‌توانید ثروت خود را متحول‌کنید.

کلیدهای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفقیت آمیز، ارتباطی مثبت و باارزشی است. ایمیل مارکتینگ می‌تواند بسیار سودآور و سودمند باشد، اما باید برای ایجاد لیست‌های خوب زمان صرف‌کنید تا از زمان و تلاش خود نهایت استفاده را ببرید.

3.    بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

هیچ راهی بهتر از بهینه سازی موتورهای جستجو برای تبلیغات آنلاین رایگان وجود ندارد. اگر بتوانید بر این تکنیک بازاریابی دیجیتال مسلط شوید، شاهد افزایش بسیار زیادی در ترافیک سایت خود خواهیدبود.

تعجب‌آور نیست که ببینیم سایت‌های تجارت الکترونیک با رتبه بندی در صفحات اول گوگل، بینگ و یاهو برای کلمات کلیدی مرتبط و عبارات جستجو، روزانه ده‌ها هزار دلار فروش کرده و کسب درآمد می‌کنند.

هرچه موارد مرتبط فراوان‌تر باشند، شانس شما برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو بیشتر می‌شود.

4.    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

برای همه فروشگاه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیک، این یک ضرورت است که در شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشند. سایت‌های رایج‌ و محبوب‌ رسانه‌های اجتماعی عبارتند از فیس‌بوک، توییتر، لینکدین (مناسب برای مشتریان B2B)، اینستاگرام و پینترست، که باید روی آنها تمرکزکنید.

اینها قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی هستند، بنابراین یادگیری استفاده از آنها به نفع شماست. بهتراست نحوه تعامل و ارتباط با مخاطبان خود در آن‌ها را بیابید و می‌توانید از این تکنیک بازاریابی سود زیادی را ببرید.

5.    بازاریابی ویدیویی

یوتیوب به قدرتمندترین سرویس پخش ویدئو در اینترنت تبدیل شده است. خبر خوب این است که می‌توانید با قرارگرفتن در معرض گسترده یوتیوب برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک و کسب و کار کوچک خود، از قدرت یوتیوب استفاده‌کنید.

به دنبال راه‌هایی برای ایجاد تبلیغات اطلاعاتی قانع کننده و توزیع آنها در این پلتفرم باشید. همچنین می‌توانید ویدیوهای ارزشمند و آموزنده ایجادکرده و در آنجا آپلودکنید. یکی دیگر از گزینه‌های سرگرم کننده این است که با ایجاد یک Google Hangout، میتوانید از مشتریان خود میزبانی‌کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 5 / 5. تعداد رای: 1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.