برندگان جوایز تجارت الکترونیک سال 2022  آلمان معرفی شد

0
(0)

با افزایش رشد و تکامل صنعت تجارت الکترونیک آلمان، هر سال، مراسم اهدای جوایز رقابتی‌تر می‌شود. امسال نیز تفاوتی نداشت، با رکورد تعداد ورودی‌ها با رکورد همراه شده است.

امسال بیش از 340 شرکت در 12 بخش مختلف نامزد جوایز شدند. در مرحله اول، از رای‌گیری عمومی برای کاهش فهرست نامزدها سه فینالیست در هر بخش مشخص شد. این فینالیست‌ها در مقابل هیئت داوری متشکل از 30 کارشناس تجارت الکترونیک در مقابله با هم قرار گرفتند.

برندگان جوایز به شرح زیر است:

  • بهترین ابزار فروش: Bloomreach
  • بهترین ابزار ارتباط با مشتری: Link Mobility
  • بهترین راه حل برای توسعه بین المللی: Sendcloud
  • بهترین راه لجستیک: Everstox
  • بهترین پلت فرم: JTL-Software
  • بهترین راه حل تجزیه و تحلیل: Channable
  • بهترین راه حل فناوری اطلاعات و زیرساخت: Storyblok
  • بهترین نوآوری: Droppery
  • بهترین ابزار تولید محتوای محصول: Ax Semantics

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 0 / 5. تعداد رای: 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.