راهنمای سئو سایت‌های فروشگاهی – تجاری

سئو سایت فروشگاهی و تجاری یکی از پر رقابت‌ترین حوزه‌های حال حاضر دیجیتال مارکتینگ در جهان و ایران است. متاسفانه به دلیل رقابت بسیار، بالا منابع کم و غالباً ناقصی جهت آموزش و یادگیری در این باره وجود دارد.

تیم سئو و دیجیتال مارکتینگ سئوف یکی از کاملترین دوره‌های آموزش جامع سئو و دیجتال مارکتینگ وب سایت های فروشگاهی و تجاری را برای شما به صورت رایگان آماده نموده است.

آموزش جامع سئو و دیجیتال مارکتینگ وب سایت‌های فروشگاهی-تجاری

چه مباحثی را پوشش می‌دهیم:

  • اساسی‌ترین خوصوصیاتی که یک وب سایت تجارت الکترونیک (فروشگاهی-تجاری) باید داشته باشد.
  • نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سایت‌های تجارت الکترونیک
  • آموزش سئو فنی وب سایت‌های فروشگاهی و تجارت الکترونیک
  • آموزش استراتژی‌های پیشرفته تولید محتوا
  • استراتژی های پیشرفته PPC برای وب سایت‌های فروشگاهی و تجارت الکترونیکی
  • آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

سر فصل‌ها

  1. 15 خصوصیتی که یک وب سایت فروشگاهی – تجاری باید داشته باشد.
  2. آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سایت‌های فروشگاهی تجاری
  3. راهنمای کامل ساختار لینک و منو در وب‌سایت‌های فروشگاهی – تجاری
  4. آموزش سئو فنی برای فروشگاهی اینترنتی و آنلاین
  5. راهنمای سئو داخلی (On-Page SEO) برای وب سایت فروشگاهی
  6. فرصت پنهان برای فروشگاهای اینترنتی در تصاویر گوگل
  7. آموزش ایجاد استراتژی تولید محتوا برای سایت‌های فروشگاهی یا تجارت الکترونیک
  8. آموزش تبلیغات کلیکی (PPC) پیشرفته برای وب‌سایت‌های فروشگاهی و تجاری
  9. آموزش لینک‌سازی برای وب‌سایت‌های فروشگاهی – تجاری
  10. 11 استراتژی بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی (Social Media Marketing) برای وب‌سایت‌های فروشگاهی

به‌طور کلی تمامی وب سایت‌ها حداقل به پنج ماه زمان جهت ایندکس شدن و دیده شدن نیاز دارند. حال برای سئو سایت فروشگاهی این مدت زمان با توجه به رقبا و میزان رقابت آن تعیین می‌شود.

بسته به حوزه فعالیت شما، تعداد کلمه کلیدی مورد هدف، وضعیت فعلی (سئو فنی و محتوایی) قیمت سئو تعیین می‌گردد. به طور مثال وب‌سایت‌های گردشگری که تور می‌فروشند برای سئو کلمه کلیدی تور استانبول نیاز به حداقل 200 میلیون تومان دارند. در حالیکه در حوزه‌ای مانند فروش چسپ سیمان میتوان با هزینه کلی 20 میلیون تومان وب‌سایت ره صفحه اول رساند.