سئو سایت جدید – 7 نکته SEO در مورد وب سایت های تازه کار(همراه با چک لیست)

0
(0)

سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت تازه ثبت شده خود را برریس کرده اید؟

اگر در حال شروع یک کسب و کار کوچک تجاری یا فعالیت مشابه کارآفرینی هستید. ساختن برند یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌توانید انجام دهید. وب سایت شما سنگ بنای اساسی برند شماست. سئو اجازه می‌دهد تا صفحه وب شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند Google و Bing رتبه بالاتری داشته باشد. این امر باعث می‌شود افراد بتوانند برند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. هنگامی که نوبت به راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید می‌رسد. سئو نکته مهمی است.

بر اساس گزارش بازاریابی محتوا ما، جذب بیشتر بازدیدکنندگان یک هدف پر اولویت در بین بازاریابان است. آنها حدود 71٪ امیدوارند که بازدیدکنندگان بیشتری را برای وب سایت‌های خود جذب کنند. SEO می‌تواند هزینه‌های جذب مشتری را کاهش دهد. و آن را به راهی جذاب برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال رشد هستند. استارت آپ های جدید دوست دارند که هزینه کمتری برای سئو خود خرج کنند.

این چک لیست برای سایت هایی است که تازه راه اندازی شده اند. ما در این مقاله می‌خواهیم نکات برتر SEO را برای وب سایت های جدید تجزیه و تحلیل کنیم:

7 نکته برای سئو در سایت های جدید
7 نکته برای سئو در سایت های جدید – سئو سایت ثازه تاسیس

1. یک نام دامنه مختصر و موثر برای سئو سایت جدید انتخاب کنید

نام دامنه شما باید با نام تجاری یا برند شما مطابقت داشته باشد. و تصویری واضح از محصولات یا خدمات تجاری شما را در اختیار مخاطبان قرار دهد. باید کوتاه، ساده و به یاد ماندنی باشد. شما باید یادآوری دامنه خود را برای مشتریان فعلی و آینده آسان کنید. پنی هواردر یک نمونه عالی است. نام این وبلاگ مالی شخصی جذاب و آسان به خاطر سپرده می‌شود. در حالی که در نوع محتوایی که پیدا خواهید کرد هیچ تردیدی باقی نمی‌ماند.

نام دامنه نیز عامل مهم رتبه بندی موتورهای جستجو است. خزنده‌های موتور جستجو به نام دامنه نگاه می‌کنند تا تشخیص دهند که صفحه وب شما درباره چیست. در حالت ایده آل، نام دامنه شما یک کلمه کلیدی اصلی نیز دارد که می‌خواهید وب سایت شما برای آن رتبه بگیرد. کلمات کلیدی بیانگر هدف جستجوی کاربر هستند و نحوه جستجو افراد از طریق Google و سایر موتورهای جستجو را برای یافتن سایت شما شامل می‌شوند. با استفاده از ابزار SEO کلمات کلیدی بهترین کلمه را برای عناوین مطالب و صفحه خود انتخاب کنید.

سرانجام، نام دامنه شما باید منحصر به فرد باشد. می‌توانید دامنه خاصی را به صورت آنلاین بررسی کنید. همچنین می‌توانید از این روش برای یافتن ایده های منحصر به فرد برای نام دامنه استفاده کنید. اگر دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد، گزینه‌های دیگری به شما پیشنهاد می‌شود. یک ابزار جستجوگر پیشرفته دامنه می‌تواند از نحوه عملکرد دامنه‌های دیگر در زمینه جستجوی ارگانیک به شما ایده بدهد. بنابراین می‌توانید از این مورد برای انتخاب نام دامنه خود استفاده کنید.

2. ساختار و معماری سایت خود را بررسی کنید

ربات‌های موتور جستجو باید بتوانند محتوای صفحات شما را به صورت کامل”بررسی” کنند تا به فهرست بندی یا ایندکس سایت شما کمک کنند. این موضوع به آنها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز برای طبقه بندی و رتبه بندی هر صفحه را بر اساس آن جمع آوری کنند. حمتا برای سایت خود یک نقشه سایت تعریف کنید. برای مثال ممکن است سایت شما دارای صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه تماس و صفحات خدمات و خدمات فرعی باشد. اگر در آینده قصد ورود به وبلاگ نویسی را دارید، استفاده از بخش وبلاگ در وب سایت خود زمینه دیگری است که می‌توانید به راحتی صفحات جدید را در آن سازماندهی و اضافه کنید.

نگاهی به سایت Deloitte بیندازید. بالای وب سایت آنها به طور واضح ارکان اصلی محتوای خود را تشریح می‌کنند: خدمات ، صنایع ، بینش و مشاغل.

7 نکته برای سئو در سایت های جدید
7 نکته برای سئو در سایت های جدید – سئو سایت ثازه تاسیس

این سایت همچنین شامل پاورقی دقیق از لینک‌های داخلی مهم برای افزایش تجربه کاربر در هنگام بازدید از سایت است.

سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت تازه ثبت شده خود را برریس کرده اید؟
سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت ثازه تاسیس خود را برریس کرده اید؟

هنگامی که شروع به توضیح درباره جزییات کسب و کار و خدمات خود می‌کنید. مقدار محتوای وب مورد نیاز به سرعت برای شما مشخص می‌شود. به چند دلیل طراحی سایت و معماری سایت شما از قبل تعریف می‌شود. اول، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوا را به گونه‌ای سازماندهی می‌کنید که هم برای انسان ها و هم برای روبات های موتور جستجو منطقی باشد. دوم، می‌توانید از میزان محتوای مورد نیاز و تعداد صفحات وب مورد نیاز که می‌خواهید در آینده بسازید دید کاملی داشته باشید. سرانجام، می‌توانید هنگامی که لینک های داخلی در محتوای خود تعریف می‌کنید ساختار سایت خود را بهبود ببخشید.

3. سایت خود را یا خودتان بسازید و یا از متخصص طراحی سایت و سئو کمک بگیرید

هنگامی که ساختار سایت خود را در دست داشته باشید. خواهید فهمید که ساخت وب سایت شما به چه مقدار کار می‌برد. سپس می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید خودتان وب سایت را بسازید. یا اینکه یک متخصص طراحی وب سایت استخدام کنید یا ترکیبی از هر دو را انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا ساختار وب سایت را برای شما بسازد و نحوه مدیریت آن را از طریق سیستم مدیریت محتوای مربوطه (CMS) به شما بیاموزد. سپس می‌توانید صفحات را با محتوا پر کنید.

هر راهی را که انتخاب کردید، اگر این مسیر را طی کردید حتما CMS خود را با دقت انتخاب کنید. شما باید ابزاری را انتخاب کنید که بتوانید با اطمینان از آن استفاده کنید و باید به شما امکان مدیریت محتوا را به صورت کامل بدهد. در حالت ایده آل، یک سایت HTML5 یا WordPress را انتخاب کنید، که به شما امکان کنترل بیشتر عوامل مهم برای سئو را می‌دهد و به شما افزونه‌هایی پیشنهاد می‌کند تا تلاش های شما در زمینه سئو را بسیار موثرتر کند. استفاده از سایت ساز ها به صورت خودکار آسان تر است، اما به شما امکان دسترسی 100٪ به وب سایت را نمی‌دهد. اینها برای استفاده و راحتی کاربر ساخته شده اند نه سئو .

4. قبل از راه اندازی سایت محتوا باکیفیت ایجاد کنید و تقویم محتوایی هفته ای یا ماهانه برای مطالب آینده ایجاد کنید

صفحات فرود، صفحه اصلی و سایر صفحات دائمی که آنها به طور مکرر تغییر نمی‌کنند، مانند صفحات “خدمات” و “درباره ما”، را قبل از راه اندازی، برای سئو بهینه کنید. این محتوا ها باید با در نظر داشتن کلمات کلیدی خاص ایجاد شوند. بنابراین شما باید قبل از راه اندازی سایت درباره محتوا خود تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی را انجام دهید.

با استفاده از ابزار Magic Keyword Keyword SEMRush، می‌توانید یک کلمه کلیدی هدف را که سعی می‌کنید برای آن رتبه بگیرید را اضافه کنید. و بسیاری از کلمات کلیدی دیگر را برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا پیدا کنید. می‌توانید کلمات کلیدی ار از بین سوالات خاص کاربران پیدا کنید.

سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت تازه ثبت شده خود را برریس کرده اید؟
سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت ثازه تاسیس خود را برریس کرده اید؟

از ابزار های سئو سایت برای تجزیه و تحلیل سایت خود استفاده کنید

شما باید وب سایت خود را به طور منظم به روز و گسترش دهید. به عنوان مثال یکی از راه‌هایی که وبلاگ نویسان این کار را می‌کنند. این است که هر هفته یک پست جدید در وبلاگ خود اضافه می‌کنند. یک ماه قبل محتوای خود را مرتب کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که از رقبا جلوتر باشید و به شما فرصت کافی برای ساخت محتوای جدید را به عنوان پیشرفت می‌دهد.

برای پیگیری مطالب خود، یک تقویم جامع ایجاد کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک جدول زمانی هفته به هفته از موضوعات محتوا و کلمات کلیدی مرتبط را ترسیم کنید. برخی از وب سایت ها حتی یک تقویم محتوای کامل را ماه‌ها قبل ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید رویدادهای صنعت یا تعطیلات رسمی مربوط به جایگاه خود را یادداشت کنید و ارزش پرداختن به محتوای خود را داشته باشید.

وبلاگ 1800Flowers.com ، “Petal Talk”، مثال جالبی است. این وبلاگ به گل‌ها، گیاهان و موضوعات اهدای هدیه می‌پردازد. این امر به طور منظم تعطیلات را به صورت فراگیر مورد هدف قرار می‌دهد ، وبلاگهایی درباره جشنواره چراغ‌های دیوالی گرفته تا میزبانی شکرگذاری مجازی در میان COVID-19. پرداختن به موضوعات روز مانند ویروس کرونا بهترین استراتژی سئو برای وب سایت‌های جدید است زیرا این موضوعات از قبل به طور گسترده جستجو می‌شوند.

5. بهینه سازی سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه سایت را در اولویت قرار دهید

وقتی نوبت به مراحل سئو برای وب سایت‌های جدید می‌رسد. شما باید کارهای بیشتری نسبت به ایجاد محتوای عالی انجام دهید. هر صفحه باید با نگاهی به سمت SEO خارج از سایت (که به آن SEO خارج از صفحه نیز گفته می‌شود) ایجاد شود. لیست بررسی سئو سایت شما برای وب سایت‌های جدید باید شامل انتخاب کلمات کلیدی، نوشتن تگ های عنوان، نوشتن توضیحات متا قوی و بهینه سازی تصاویر برای تجزیه و تحلیل باشد. SEO اصلی برای وب سایت‌های جدید همچنین باید شامل لینک‌های خروجی به سایت‌های دارای ارزش بالا، پیاده سازی یک استراتژی لینک داخلی و ترکیب دکمه‌های اشتراک رسانه‌های اجتماعی باشد.

سئو خارج از سایت یا خارج از صفحه به اقداماتی گفته می‌شود که شما برای بهبود صفحات در نتایج موتور جستجو (SERP) از وب سایت خود انجام می‌دهید. نمونه‌هایی از سئو خارج از سایت شامل ایجاد نمونه کارها برای لینک دهی قوی است. هنگامی که تازه شروع به کار می‌کنید، این ممکن است دشوار باشد. بنابراین ابتدا تلاش خود را بر روی SEO درون صفحه متمرکز کنید. تنها کاری که می‌توانید بلافاصله انجام دهید تا مسیر دستیابی به سئو قوی خارج از سایت را هموار کنید، ساخت یک وب سایت قدرتمند است که افراد می‌خواهند به آن لینک بدهند و بهترین راه برای این کار ایجاد محتوایی است که نیاز به توجه داشته باشد و تخصص شما را فراهم کند.

6. قبل از فعال شدن سایت خود، درباره کسب و کار خود اطلاعات جمع آوری کنید

قبل از راه اندازی سایت خود، یک راهنمای اساسی در مورد ابزارهای تجزیه و تحلیل دریافت کنید که می‌توانید برای ارزیابی موفقیت سئو وب سایت خود استفاده کنید. Google Analytics مکان خوبی برای شروع است.

پس از ایجاد حساب خود، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد جذب مشتری، رفتار و تمایل مشتری دریافت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید محل قرارگیری کاربران وب سایت را از نظر جغرافیایی ببینید، میزان زمانی را که در صفحات مختلف وب سایت شما می‌گذرانند تعیین کرده و حتی میزان جستجوی بازدیدکنندگان را بررسی کنید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید از کارهایی که مشتریان در مورد وب سایت خود انجام‌نمی دهند و ایده های آنها نیست ، مطلع شوید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که افراد مدت بیشتری را در وبلاگ‌های ویدیویی خود سپری می‌کنند، ممکن است انرژی بیشتری برای ایجاد ویدئو بگذارید.

بزار های تجززیه و تحلیل semrush
سئو سایت چدید چگونه است؟ نکات سئو برای سایت های جدید چیست؟ آیا سئو سایت تازه ثبت شده خود را برریس کرده اید؟

7. در کسب و کار خود از طریق وبلاگ ها و اخبار بروز باشید

سئو نیاز به توجه مداوم دارد. این کاری نیست که شما هنگام راه اندازی وب سایت خود یکبار انجام دهید و دیگر هرگز با آن کاری نداشته باشید. بررسی منظم سایت برای شناسایی مشکلات و ایجاد تغییرات حیاتی است. خواندن وبلاگ از طریق متخصصان به شما این امکان را می‌دهد تا دانش SEO خود را بیشتر گسترش دهید و بر این اساس وب سایت خود را بهبود ببخشید. نشستن و مطالعه در مورد سئو در هنگام یادگیری نحوه انجام سئو برای وب سایت های جدید ضروری است.

همین امروز سئو سایت ثازه تاسیس خود را ارتقاء دهید

سئو یک حوزه گسترده و پیچیده است. وقتی تازه شروع به یادگیری SEO برای وب سایت های جدید می‌کنید، می‌تواند دلهره آور باشد. نگران نباشید: برای اجرای استراتژی‌های توضیح داده شده در بالا لازم نیست که متخصص SEO باشید. با این حال کسب درک اولیه از نکات SEO در مورد وب سایت‌های جدید ضروری است و به شما امکان می‌دهد آگاهی و تبدیل برند را افزایش دهید. در عصر دیجیتال هر صاحب مشاغل باید برخی از دانش SEO را داشته باشد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد پیشنهاد میکنم از دیگر مقاله های سئوف دیدن فرمایید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 0 / 5. تعداد رای: 0

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.