با استفاده از AMP Stories در نتایج جستجوی Google یک بخش اختصاصی داشته باشید

گوگل بخش جدیدی را به نتایج جستجو اضافه می کند که به داستان‌های AMP اختصاص میابد.

بحث ایجاد AMP Stories بیش از یک سال پیش اعلام شد و اکنون دیگر در مرحله اجرا است.

این خبر در کنفرانس اخیر توکیو (2019) اعلام شد:

AMP Stories اکنون در بخش جستجوی نتایج جستجوی عمومی مانند “کارهایی که باید در توکیو انجام شود” در یک بخش اختصاصی ظاهر می شود. این یک فرصت جدید برای جذب کاربران در سئو است.

استورهای AMP دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند –  مانند استورهای اینستاگرام اما چارچوب AMP. سئوف بهترین شرکت طراحی سایت در ایران.

علاوه بر داشتن یک بلوک اختصاصی در نتایج جستجو ، AMP Stories را می توان به هر صفحه وب دیگر پیوند داد. که همین مورد تفاوت اساسی بین استورهای AMP و انواع دیگر استورها است.

استورهای AMP  تا زمانی که ایجاد کننده آن بخواهد آنها را در وب نگه دارد در صفحات نتایج جستجو (SERPs) وجود خواهند داشت. که به طور معمول، استورهای ها قطعات موقت محتوا هستند که پس از 24 ساعت از بین می روند.

AMP Stories برای اولین بار برای محتواهایی مرتبط با سفر و گردشگری ظاهر می شوند و برای انواع دیگر جستجوها در دفعات بعدی ظاهر می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.