مایکروسافت سئو را به عنوان مهمترین و سخت‌ترین مهارت برای بازاریابان دیجیتال در 2020 معرفی کرد

مایکروسافت جدیدا مطالعاتی در مورد ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2020 انجام داده است. سئوف بهترین شرکت طراحی سایت در ایران.

تحقیقات و مطالعه مایکروسافت در مورد مهمترین توانایی‌ها و مهارت‌های موردنیاز در سال 2020 برای دنیای دیجیتال مارکتینک است. در صدر مهارت‌های مورد نیاز بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است.

مایکروسافت تحقیق خود را با استفاده از شبکه اجتماعی linkedin و در میان 600 دیجیتال مارکتر ارشد انجام داده است.

با توجه به نتایج نظرسنجی ، مهمترین مهارت برای بازاریاب ها در دهه های 2020 به شرح زیر است.

مهارت‌های سخت:

  • سئو
  • تحلیل داده ها
  • تولید محتوا
  • تحلیل رفتاری
  • اتوماسیون‌های بازاریابی

مهارت های نرم:

  • خلاقیت
  • فروتنی
  • یکدلی
  • تطبیق پذیری
  • شفافیت

اگر در حال خواندن این مطلب هستید ، احتمالا شماهم در دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید و به احتمال فروان یک سئو کار قوی نیز هستید. توصیه مایکروسافت این است که مهارت‌های سئو خود را تقویت بخشید و همچنین سعی کنید در دیگر مهارت‌ها نیز سررشته بدست بیاورید.

زیرا که بطور مثال سئو و تحلیل داده به صورت غیر قابل انکاری به هم وابسته هستند. و تا زمانی که شما یک تحلیگر خوبی نباشید نمیتوانید در سئو نیز موفق بشوید. یا تا زمانی که نتوانید تولید محتوای مناسبی اجام دهید به هیچ عنوان در سئو موفق نخواهید شد.

اگر علاقه‌مند به یادگیری سئو هستید دوره رایگان آموزش سئو را دنبال کنید.

ترندهای دیگر در دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ

تبلیغاتی که الزاماً به صحات وب منتهی نمیشوند

مایکروسافت ادعا میکند با استفاده از تحقیقاتی که انجام داده؛ شیوه جدیدی از تبلیغات اینترنتی در راه است که الزاماً به صفحات وب منتهی نمیشود. مانند تبلیغات تعاملی.

بلیغات بصری جایگزین تبلیغات متنی و لینکی خواهند شد

مایکروسافت ادعا میکند شیوه حال حاضر تبلیغات متنی و لینکی در حال تغییر است و روش‌های نوین تبلیغاتی که بر پایه تبلیغات بصری و دیداری است در حال شکل گرفتن هستند.

متن کامل تحقیقات مایکروسافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.