تیک تاک در آینده راه های بهتری برای بهینه سازی محتوای خود به کاربران ارائه خواهد داد، افزایش طول کارکترهای کپشن تیک تاک یک قدم برای پیشروی در جنگ بین برنامه هایی مانند تیک تاک، اسنپ چت و اینستاگرام است.
طبق اطلاعات داده شده به کاربران، تیک تاک در بروز رسانی خود طول توضیحات را از 300 کارکتر به چیزی حدود 2200 کارکتر افزایش داده است که نسبت به دیگر برنامه ها رقم بزرگی است.
در ادامه مقاله با سئوف همراه باشید تا بیشتر راجب این بروز رسانی و تغییر ناگهانی تیک تاک بخوانیم.
مطالب مربوط: ریلز اینستا چیست؟؟
الگوریتم تیک تاک

تیک تاک سیستمی است که تصمیم میگیرد بسته به اولویت کاربران خود، کدام ویدئوها را در صفحه شما، به نمایش بذارد در واقع این سیستم است که برای شماتعیین میکند کدام ویدئو را دوست دارید ببینید.
هر صفحه برای کاربران کاملا به صورت جداگانه شخصی سازی شده است تا دو کاربر به طور همزمان یک صفحه را مشاهده نکنند.
برای ارزیابی هوش این سیستم باید گفت که اگر شما مدتی به دنبال محتواهایی در حوزه سئو باشید، تیک تاک به طور پیش فرض در صفحه سرچ شما یا به اصطلاح همان اکسپلور شما، ویدئوهایی مربوط به این موضوع را فراهم میکند.
اما اگر بعد از گذشت مدتی دیگر این کلمه را دنبال نکنید، تعداد این ویدئوها از اکسپلور شما کم میشود.
جالب است بدانید کاربران تیک تاک به طور متوسط 24.5 ساعت در ماه را به گذراندن وقت در این برنامه اختصاص میدهند.
مطالب مربوط: آشنایی با اکسپلور اینستا
افزایش طول کارکترهای کپشن تیک تاک آپدیت جدید خود
تیک تاک میگوید، علاوه بر جستجوی بیشتر محتوا، از متن در توضیحات برای اینکه بداند کاربر دنبال چه محتوایی است نیز استفاده خواهد کرد.
این حرکت تیک تاک از نظر سازندگان بزرگ کاری بسیار بزرگ است که او توانسته است محدودیت شخصیت توصیف ویدئو را به 2200 کارکتر افزایش دهد.
مواردی که تیک تاک نشان نمیدهد

همانطور که گفتیم نه فقط تیک تاک بلکه تمام برنامه هایی همچون تیک تاک در تلاش برای بهینه سازی محتواهای خود برای کاربران هستند پس در این راه باید قدم هایی بردارند.
تیک تاک نسبت به علایق شما در صفحه سرچ شما ویدئوهایی را برای مشاهده قرار میدهد، این به این معنی است که محتواهایی را که از نظر شما جالب نیستند و برای شما کاربردی ندارند را به شما نشان نمیدهد، از این رو میتوان گفت که این برنامه چقدر دقیق عمل میکند.
- محتواهایی که قبلا آنها را تماشا کردید
- محتواهایی که به آنها علاقهمند نیستید
- محتواهای ناراحت کننده
- و در نهایت محتواهای اسپم شده
اینها محتواهایی هستند که الگوریتم تیک تاک نسبت به نشان داده نشدن آنها برای شما اقدام میکند.
پیام تیک تاک به کاربران خود
اکنون میتوانید تا 2200 کارکتر را در توضیحات پست های خود تایپ کنید، که به شما این امکانات را خواهد داد.
- میتوانید جزئیات بیشتری راجب خلاقیت های خود تایپ کنید
- آنچه را که ویدئو خود نشان میدهد را میتوانید با استفاده از تایپ متنی توضیح دهید
- نزدیکی بیشتر به مخاطبین خود
- تعامل بیشتر
- جستجو پذیری بیشتر
امتیازات افزایش طول کارکترهای کپشن تیک تاک برای کسب و کار ها
نسل های جوان تر از تیک تاک به عنوان یک موتور جستجو استفاده میکنند پس او سعی دارد جستجوها را برای افراد دوستانه تر کند تا آنها با مخاطبین خود احساس نزدیکی بیشتری کنند.
زمانی که افراد به دنبال جایی برای خوردن غذا هستند، دیگر در گوگل مپ به دنبال آن نمیروند بلکه با تیک تاک هر آنچه که مورد نیازشان باشد را پیدا میکنند.
این افزایش طول متن ویدئو به کاربران این امکان را میدهد تا ویدئوها را با عبارات جستجوی مربوط بهینه تر کنند.
همچنین کسب و کارها میتوانند با استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در توصیحات متن خود راه جدیدی در بازاریابی با تیک تاک برای خودشان بسازند.
برای مثال اگر شخصی در جایی سرچ کند کسب و کارهای مستقل در شهر تهران، شانس آنها برای پیدا کردن شما بیشتر میشود.
سازندگان میتوانند از این پس جزئیات بیشتری مربوط به هر آنچه پست کردهاند در اختیاز عموم قرار دهند و این برای بازاریابان هم یک نکته مثبت میباشد.
همچنین بهترین ویژگی این آپدیت این است که با توجه به ایندکس کردن ویدئوهای تیک تاک توسط گوگل، این امکان برای افراد و بازاریابان به وجود میآید تا با استفاده صحیح کلمات کلیدی آن را در سرچ گوگل هم مشاهده کنند.