اینستاگرام در حال کار کردن بر روی یک واحد تبلیغاتی جدید برای پست های اسپانسر شده است

اینستاگرام قصد دارد فرمت جدیدی از تبلیغات را برای پست های اسپانسرشده ای که توسط اینفلوئنسرها نشر داده شده اند، ارائه دهد.

مجله ی ادایج AdAge گزارش می کند که این فرمت جدید “تبلیغات محتوای برند شده” نام دارد که خودش بخشی از استراتژی ای بزرگتر برای ایجاد شراکت رسمی میان برند ها و تولید کنندگان محتوا می باشد

در حال حاضر راه حلی که اینستاگرام ارائه می دهد تا حد زیادی غیر رسمی است.

برند ها می توانند اسپانسر کاربران محبوب اینستاگرامی شوند و پست های اسپانسر شده با برچسبی با تیتر “مشارکت پرداخت شده با برند (اسم برند)” Paid Partnership with [brand name] ظاهر می شوند.

تنها محدودیت این گونه پست ها اینست که فقط برای فالوئرهای اینفلوئنسر مربوطه قابل مشاهده هستند.

تبلیغات محتوای برند شده همانند سایر تبلیغات در اینستاگرام هستند که تبلیغ کننده می توند پستها را در سرتاسر شبکه ترویج دهد

به علاوه هر فردی می تواند برای عضو شدن در طرح جدید تبلیغات محتوای برند شده درخواست دهد.این در حالی است که  طرح حال حاضر اینستاگرام  به نام شراکت در محتوای برند شده Branded Content Partnership برای هرکسی قابل دسترس نیست.

اشلی یوکی رهبر مدیریت محصول اینستاگرام در مصاحبه با مجله ادایج   AdAge می گوید که این نوع تبلیغات از سال پیش در مرحله آزمایشی قرار داشته اند.

بر اساس گفته شرکت مدیاکیکس Mediakix، انتظار می رود در سال 2019 بازاریابی اینفلوئنسری در اینستاگرام یک بازار 2 میلیارد دلاری باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.