لینکدین سرویس جدیدی را برای استخدام فریلنسرها راه‌اندازی خواهد کرد

گفته شده لینکدین LinkedIn در حال کار کردن روی یک سرویس جدید است که کاربران بتوانند به وسیله آن فریلنسرها را جستجو و استخدام کنند.

جزئیات این خبر را از پایگاه خبری – آموزشی سئوف دنبال کنید.

طبق گزارش‌ها، لینکدین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک سرویس جدید در پاییز سال 2021 است که کاربران بتوانند فریلنسرهای حرفه‌ای را به کمک آن پیدا کرده و استخدام نمایند.

گزارش از یک منبع معتبر و به نقل از دو نفر که مستقیما در جریان این موضوع قرار دارند گرفته شده که جزئیاتی از مارک‌پلیس‌های لینکدین را بیان می‌کند.

مارکت پلیس‌ها برای این به وجود آمده‌اند‌ که مستقیما با سایر سایت‌های استخدام فریلنسر مثل Upwork و Fiverr رقابت کنند. برنامه‌های جاری در حال پیاده‌سازی سرویس هستند تا هرچه سریعتر تا سپتامبر آن را رونمایی کنند.

کار کردن روی مارکت پلیس‌های لینکدین گفته شده که از اکتبر 2019 آغاز شده است. در آن زمان LinkedIn دارایی‌های یک استارتاپ را بدست آورد که نامش UpCounsel بود و ارتباط وکیل‌هایی که بصورت فریلنسر کار می‌کردند را با کسب و کارها فراهم می‌کرد.

مدیر عامل سابق UpConsel، مت فاستمن، اکنون مدیریت تیمی که مسئول توسعه مارکت پلیس‌ها هستند را بر عهده دارد.

چرا Linkedin به فکر راه‌اندازی سرویس استخدام فریلنسرها افتاد؟

با اینکه لینکدین بطور رسمی جزئیاتی از مارکت‌پلیس‌ها ارائه نداده، فاستمن در پروفایل خود بصورت عمومی این را بیان کرده که از اکتبر 2019 روی این پروژه در حال کار است.

اطلاعات بدست‌آمده از یک سخنگوی لینکدین حاکی از آن است که کرونا و دوران پاندمی منجر به افزایش تقاضا برای افراد دورکار و فریلنسرها شده است.

افراد بیشتری نسبت به قبل در لینکدین به دنبال فریلنسرها می‌گردند و خدمات آنها را نیاز دارند. بطور ویژه اکثریت چنین جستجوهایی شامل آموزش اجرایی، مارکتینگ و بازاریابی، طراحی و توسعه نرم‌افزار می‌باشد.

سخنگوی لینکدین می‌گوید:

در آینده راه‌های جدیدی برای به اشتراک‌گذاری مستقیم خدماتی که ارائه می‌دهید در پروفایل لینکدینتان خواهیم ساخت.

علاوه بر جستجو از طریق مارکت پلیس فریلنسرها، کاربران قادر خواهند بود پیشنهادات خود را نیز برای جذب فریلنسرها برای یک عنوان شغلی خاص ارائه دهند. وقتی کار تکمیل شود مشتری‌ها می‌توانند توضیحات و Reviewهایی از فریلنسری که استخدام کرده بودند ارائه دهند.

امکان استخدام فریلنسرها در لینکدین
لینکدین در حال کار کردن روی سرویسی است که امکان جستجو استخدام فریلنسرها را به مشتریان و کارفرماها می‌دهد

مارکت‌پلیس‌ها پتانسیل رشد کاربران لینکدین و باز کردن راه‌های درآمدی جدید را دارند. مشتری‌ها قادر خواهند بود نرخ‌ها را مقایسه کنند و فریلنسرها را مستقیما روی سایت مقایسه و انتخاب کنند.

می‌توان گفت راه‌اندازی مارکت‌پلیس راهی خواهد بود برای فریلنسرها تا در نهایت بتوانند از وقتی که برای ایجاد ارتباط در LinkedIn می‌گذارند درآمد کسب کنند.

ایجاد ارتباطات درست در لینکدین نیازمند شبکه‌سازی سنتی و نیز تولید محتوا مانند پست، مقاله و ویدئو می‌باشد. اینها کار زیادی می‌خواهد که البته بابت آن دستمزدی هم وجود ندارد.

هیچوقت راهی نبوده که کاربران بطور مستقیم از طریق لینکدین دستمزد بگیرند. اما به نظر می‌رسد که کمپانی در این مسیر قرار گرفته است.

این پروژه چگونه لو رفت؟

یک پست از سردبیر لینکدین، دانیل روث، نشان می‌دهد که کمپانی ارزش تولیدکنندگان محتوایش را می‌داند.

روث به دنبال استخدام لیدری است که تیمی بسازد تا تولید محتوا کنندگان را قادر سازد روی پلتفرم “تاثیر حتی بیشتری را بگذارند”.

ما در حال تشکیل تیم مدیریت تولید هستیم و من به دنبال استخدام یک رهبر ارشد برای این تیم هستم. آیا آن رهبر شما هستید؟ آیا کسی را می‌شناسید که مناسب این پست باشد؟ در اینصورت لطفا به من اطلاع دهید!

این پست شغلی نشان می‌دهد که کمپانی در حال توسعه استراتژی‌هایی برای حفظ تولیدکنندگان محتوا است.

ما در حال تشکیل یک تیم مدیریت برای انجمن‌ها هستیم تا تولیدکنندگان محتوای سایت ما را حمایت کند و رشد دهد. ماموریت این تیم این است که این تولیدکنندگان را بالا ببرد، پرورش دهد، و به آنها ارجاع دهد تا این افراد حفظ شوند. تولیدکنندگان موج‌های فوق‌العاده‌ای به راه می‌اندازند، به دیگران کمک می‌کنند تا انجمن خود را بیابند و محتوای خود را توسعه دهند. تا بیشتر دیده شوند. هرچه افراد بیشتری کمک کنند و یا کمک بگیرند، همه ما بیشتر و سریعتر رشد خواهیم کرد.

آیا هیچ یک از راه‌های بقا شامل تشویق‌ مالی می‌باشد؟

شبکه‌های اجتماعی که به کاربران بابت محتوا پول پرداخت می‌کنند به آن اندازه که به نظر می‌رسد رایج نیستند. اسنپ‌چت اخیرا یک میلیون دلار روزانه به تولیدکنندگان پرداخت می‌کرد تا استفاده از ویژگی جدید را تقویت کند و به اصطلاح، آنرا جا بیندازد.

لینکدین احتمالا شبکه اجتماعی بعدی باشد که روی تولیدکنندگان محتوا سرمایه‌گذاری می‌کند.

اخبار به روز فناوری و دنیای وب را از SEOF دنبال کنید.

ساپس از همراهی شما.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.