معرفی ویژگی جدید سوپر فالو Super Follow برای کسب درآمد کاربران توئیتر

در مقاله‌ای جداگانه به امکانات کسب درآمد از یوتیوب پرداختیم و ویژگی‌های آنرا بیان کردیم. امروز با یک خبر درباره توئیتر و معرفی ویژگی جدید آن برای کسب درآمد از توئیت‌ها در خدمت شما هستیم.

توئیتر اظهار داشته که یک ویژگی پولی جدید به نام “Super Follow” که به کاربران امکان کسب درآمد از محتوای خود را می‌دهد در راه است. با پایگاه خبری – آموزشی سئوف همراه باشید تا جزئیات این خبر را بدانید.

توئیتر اولین نگاه و وارسی را نسبت به یک ویژگی جدید با نام Super Follow ارئه می‌دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد یک هزینه ماهیانه بابت محتواهای پرمیوم (Premium) بپردازند.

در رویداد روز تحلیلگر (Analyst Day) در روز پنجشنبه 7 بهمن 1399 توئیتر چند ویژگی جدید که در راه هستند را معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل یک ویژگی جدید است که به نظر می‌رسد مشابه گروه‌های فیسبوک باشد.

در حالیکه رویداد به سمت سرمایه‌گذاران در جریان بود، توئیتر کل روز را به رونمایی از سه هدف برتر خود برای طولانی مدت پرداخت.

در اینجا برگزیده‌هایی از این روز را می‌بینید.

سوپر فالو – کسب درآمد از توئیت‌ها

کاربران به زودی قادر خواهند بود به کمک ویژگی جدید توئیتر به نام سوپر فالو، از توئیت‌های خود کسب درآمد کنند.

با یک پرداخت یک ماهه، کاربران می‌توانند تولیدکنندگان محتوای دلخواه خود را سوپر فالو کنند تا از مزایایی شامل موارد زیر بهره‌مند شوند:

  • نشان حمایت‌کننده
  • خبرنامه‌های ویژه مشترکین
  • محتوای انحصاری
  • تخفیف‌ها و حراجی‌ها
  • دسترسی به انجمن

این هم اولین ویژگی پولی توئیتر است که به کاربران ارائه می‌دهد، و هم اولین ویژگی در رابطه با کاربران توئیتر است که باعث می‌شود از طرف دنبال‌کنندگانشان بطور مستقیم کسب درآمد کنند.

super follow قابلیت جدید کسب درامد از توئیتر
Super Follow سوپر فالو قابلیت جدید توئیتر برای کسب درآمد کاربرانش

تولیدکنندگان محتوا در توئیتر که محبوب هستند می‌توانند بزودی از محتوایی که خودشان در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند، کسب درآمد کنند.

سوپرفالو همچنین می‌تواند یک ویژگی ارزشمند برای انتشارات، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران باشد.

به نظر می‌رسد این نتیجه نهایی محصول مبتنی بر فالووری باشد که درباره آن صحبت‌های بسیاری شده و توئیتر روی آن کار می‌کرده است.

اخبار و آموزش‌های مربوط به شبکه های اجتماعی را از این لینک دنبال کنید.

انجمن‌های توئیتر

توئیتر نگاهی داشت به ویژگی جدید خود که در راه است و به نظر می‌رسد مشابه گروه‌های فیسبوک باشد.

طبق اسکرین‌شات‌هایی که افرادی که در این رویداد مجازی شرکت داشتند به اشتراک گذاشتند، انجمن‌های توئیتر این امکان را به کاربران می‌دهند که به بحث درباره یک موضوع خاص بپردازند.

هنگام نوشتن یک توئیت، کاربران این اختیار را خواهند داشت که یکی از چندین انجمنی که در آن عضو هستند را به اشتراک بگذارند.

جزئیات بیشتر درباره ویژگی‌های Super Follow و انجمن‌های توئیتر هنوز بصورت عمومی منتشر خواهد شد.

اهداف بلند مدت توئیتر

Twitter موارد زیر را بعنوان اهدافی بیان کرده که کمپانی برای رسیدن به آنها تا سال 2023 برنامه‌ریزی کرده است (mDAU اشاره به کاربران فعالی دارد که روزانه کسب درآمد می‌کنند):

  • سرعت توسعه باید تا آخر 2023 دوبرابر شود. این یعنی ویژگی‌هایی که به ازای هر کارمندی که مستقیما mDAU یا درآمد را مدیریت می‌کند حمل می‌شود دو برابر شود.
  • رسیدن به حداقل 315 میلیون کاربر فعال درآمددار (mDAU) تا سه ماهه آخر سال 2023. این به معنای یک نرخ رشد مرکب سالانه 20 درصدی از پایه 152 میلیون mDAU که در سه ماهه آخر سال 2019 گزارش شده است. و این میزان mDAU آخرین گزارش از mDAU ها است از زمانیکه توئیتر اولین بار این مساله را در مارس 2020 مطرح کرد.
  • حداقل دوبرابر شدن درآمد سالانه از 3.7 میلیارد دلار در سال 2020 به 7.5 میلیارد دلار یا بیشتر در 2023.

اخبار روز فناوری را از پایگاه آموزشی – خبری سئوف دنبال کنید.

سپاس از همراهی شما.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.