اکسپلور اینستا چیست؟ چرا همه برای دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام سر و دست می‌شکنند؟

اکسپلور اینستا چیست؟ چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟ اکسپلور اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ اگر پاسخ این سوالات را بدانید می‌توانید بازدید و فالوور بالایی جذب کنید، چه برای صفحه شخصی و چه برای صفحه کاری. برای صفحاتی که دوست دارند از جذب فالوور و گرفتن لایک در اینستاگرام درآمد داشته باشند دانستن پاسخ این سوالات می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

امروز می‌خواهیم درباره اکسپلور اینستاگرام و نحوه رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام صحبت کنیم. نکات طلایی این مقاله جذاب از سئوف را از دست ندهید.

فهرست مطالب

اکسپلور اینستا چیست؟

اکسپلور اینستا چیست؟ اینستاگرام چند فضای مختلف برای نمایش محتواهای کاربران دارد. قسمت اصلی اینستاگرام که پست‌های کسانی که دنبال می‌کنید را به شما نشان می‌دهد Feed یا Home نام دارد. در این بخش پست‌ها و استوری‌های افرادی که دنبال می‌کنید با ترتیب خاصی نمایش داده می‌شوند. جدیدترین الگوریتم اینستاگرام این ترتیب را بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌کند. حال می‌خواهیم بدانیم اکسپلور اینستا چیست.

Explore یا اکسپلور اینستاگرام بخشی است که در آن پست‌ها، استوری‌ها، ویدئوهای بلند و کوتاه کاربران مختلفی که گاهی حتی شما آنها را دنبال نمی‌کنید نیز نمایش داده می‌شود. اما چگونه؟ این پست‌ها بر چه اساسی انتخاب می‌شوند؟ آیا برای همه یکسان هستند؟

اکسپلور اینستاگرام باعث رشد صفحه
اکسپلور در اینستاگرام چیست؟ دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام باعث رشد صفحه می‌شود

کاربرد اکسپلور اینستا چیست؟ اکسپلور اینستاگرام در واقع فضایی است برای اینکه بتوانید پست‌هایی را ببینید که نسبت به سلیقه و فعالیت شما شخصی‌سازی شده‌اند. الگوریتم اینستاگرام بر اساس اینکه شما و افراد مشابه شما چه چیزهایی را دوست دارند این پست‌ها را انتخاب می‌کند.

اکسپلور اینستاگرام جایی است که اگر یک پست به آن راه یابد سریعترین راه برای رشد صفحه از نظر بازدید و فالوور خواهد بود.

اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

عوامل زیادی در چیدمان اکسپلور اینستاگرام برای هر کاربر دخیل است. این عوامل را نمی‌توان دقیقا بیان کرد، زیرا اینستاگرام آنها را اعلام نمی‌کند. اما می‌توان با توجه به شواهد بعضی از آنها را حدس زد.

مثلا فرض کنید شما به شیرینی‌پزی علاقه زیادی دارید. خوب رفتار شما در هنگام استفاده از این برنامه، این موضوع را به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهد. چطور؟ چون شما بیشتر از همه، پست‌های صفحاتی را می‌بینید که موضوع شرینی‌پزی دارند. در این صفحات لایک می‌کنید. کامنت می‌گذارید و مهمتر از همه اینکه بیشترین هشتگ‌هایی که توسط شما لایک شده مربوط به شیرینی پزی بوده است. یعنی اغلب، پست‌هایی که هشتگ‌های آنها مربوط به شیرینی‌پزی می‌باشد را لایک می‌کنید. پس اینستاگرام متوجه این موضوع می‌شود.

الگوریتم اینستاگرام دوست دارد صفحات بیشتری را در رابطه با این موضوع به شما معرفی کند. برای این کار از پست‌های صفحاتی که به این موضوع و به این هشتگ‌ها مربوط هستند ولی شما آنها را فالو نکرده‌اید استفاده می‌کند. پست‌ها، ویدئوهای بلند یا کوتاه و لایو و استوری‌های این صفحات را به شما نشان می‌دهد. در واقع منابع بیشتری در رابطه با موضوع مورد علاقه‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. در کجا؟ آفرین! در اکسپلور اینستا!

نکته: البته باید بدانید بعضی از محتواهای فالووینگ‌های شما که تعامل خوبی داشته باشند نیز برایتان در صفحه Explore نمایش داده می‌شوند.

یک نکته مهم میزان تعامل کاربران در یک یا دو ساعت اولیه بعد از انتشار پست می‌باشد. در این مطلب بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

مزایای دیده شدن پست در اکسپلور اینستا چیست؟

ادامه فرایند بخش قبل را در نظر بگیرید. اینستاگرام تعدادی پست را بر اساس عوامل مختلف (مثل علاقمندی شما) برای شما در اکسپلور حسابتان کنار هم می‌چیند. اما صفحه‌ای که پستش در اکسپلور یک کاربر غیر از فالوورهایش (مثلا شما) نمایش داده می‌شود چه سودی می‌برد؟

به این دلیل که پست‌های اکسپلور اینستاگرام با دقت شخص‌سازی شده‌اند پس احتمال اینکه شما از آنها خوشتان بیاید زیاد است. یعنی با احتمال بالایی آنها مورد علاقه شما هستند. پس شما آنها را لایک می‌کنید. ممکن است کامنت بگذارید، ذخیره کنید یا برای کسی بفرستید. در هر صورت تعامل شما با آن پست زیاد خواهد بود.

حتی مهمتر از همه اینکه احتمال بالایی وجود دارد که شما با دیدن محتوا، آن صفحه را فالو کنید. حال تصور کنید این پست برای تعداد بیشماری از کاربران در اکسپلور اینستاگرامشان نمایش داده شود. آنها نیز همین رفتارها را خواهند داشت.

یعنی یک صفحه اگر بتواند پستی را منتشر کند که آن پست در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد، از همان پست ترافیک بالایی را جذب خواهد کرد. می‌تواند بازدید، فالوور، لایک، کامنت، ذخیره و تعامل بالایی را ایجاد کند.

رشد با دیده شدن پست در اکسپلور اینستا
با دیده شدن پست در اکسپلور اینستا می‌توان تعداد زیادی لایک و کامنت جذب کرد.

مثالی عددی از تاثیرات دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام

این اتفاق دقیقا مثل انفجار است. مثلا یک صفحه با 1000 فالوور و متوسط لایک 200 عدد در هر پست را در نظر بگیرید. این صفحه پستی منتشر می‌کند که در اکسپلور اینستاگرام قرار می‌گیرد. در چشم بر هم زدنی تعداد فالوورهای صفحه، لایک و کامنت روی آن پست و حتی سایر پست‌های صفحه (بعلت بازدید بیشتر کاربران) افزایش می‌یابد.

ممکن است همین صفحه که 1000 فالوور دارد ده هزار لایک فقط برای آن پست دریافت کند. به این دلیل که آن پست به اکسپلور رفته و به کاربران بیشتری نشان داده شده است.

یعنی دیده شدن پست در اکسپلور اینستا به روند رشد صفحه شما سرعت زیادی می‌بخشد.

پس اگر می‌خواهید سریعتر رشد کنید و در زمان کمتری به فالوورهای زیاد و بازدید زیاد برسید بهتر است بدانیم چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم.

اما قبل از اینکه بدانیم چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم اجازه بدهید یک جمع‌بندی کلی تا اینجا داشته باشیم.

اکسپلور اینستاگرام را از دو دید می‌توان بررسی کرد:

  • از دید کاربری که از اکسپلور بازدید می‌کند.
  • از دید کسی که پست او در اکسپلور قرار می‌گیرد.

اگر از نگاه کسی که بازدیدکننده است ببینیم تا حدودی متوجه می‌شویم اینستاگرام چه محتواهایی را برای هر کاربر در بخش اکسپلور خود نمایش می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانیم برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام تلاش کنیم.

اگر از نگاه کسی ببینیم که قصد دارد صفحه خود را به کمک دیده شدن در Explore رشد دهد، در این صورت می‌توانیم از اطلاعات دیدگاه مورد اول استفاده کنیم.

سود اکسپلور، بیشتر برای کسی است که پست‌هایش در آن قرار می‌گیرند. چون باعث رشد پیجش می‌شود. برای بازدیدکننده فقط مزیتی که دارد این است که این بخش جذابتر و شخصی شده است.

پس اگر فرض کنیم که ما جزء کسانی باشیم که قصد رشد صفحه خود از طریق اکسپلور را داریم بهتر است اول خود را بعنوان بازدیدکننده قرار دهیم. و ببینیم پست‌هایی که برای ما در اکسپلور نمایش داده می‌شوند چه ویژگی‌هایی دارند. سپس از این اطلاعات استفاده کنیم و ببینیم خودمان چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم.

محتواهایی که برای یک کاربر در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند چه ویژگی‌هایی دارند؟

در زیر ویژگی‌هایی را بیان می‌کنیم که اگر محتوایی آنها را داشته باشد در Explore برای یک کاربر خاص نمایش داده می‌شود. دقت کنید که محتوای ک صفحه Private یا خصوصی فقط برای کاربران خودش نمایش داده می‌شود. پس برای اکسپلور در نظر گرفته نمی‌شود.

  • آنها دارای هشتگ‌هایی هستند که یک کاربر خاص قبلا در بیشتر مواقع پست‌هایی را لایک کرده که از آن هشتگ‌ها استفاده کرده‌اند. (علایق کاربر)
  • در ساعت اولیه خود از طرف درصد بالایی از فالوورهای صفحه مورد توجه و تعامل قرار گرفته‌اند. یعنی لایک و کامنت زیادی گرفته‌اند، توسط کاربران ذخیره شده‌اند و یا برای دیگران ارسال شده‌اند. (خوب بودن محتوا)
  • دوستان کاربر (فالوورها و فالووینگ‌ها) روی پست‌هایی با این هشتگ‌ها و موضوعات تعامل زیادی داشته‌اند. (علایق دوستان کاربر).
  • از نظر موقعیت جغرافیایی (کشور، شهر، محله) به کاربر مورد نظر نزدیک باشد.

اینستاگرام به دنبال شخصی کردن اکسپلور برای هر فرد است. یعنی محتوایی را در آنجا نمایش می‌دهد که اولا خوب باشد و ثانیا به سلایق کاربر نزدیک باشد. معمولا موقعیت جغرافیایی نیز در نظر گرفته می‌شود. اما در کل ممکن است جزئیاتی در الگوریتم باعث دیده شدن پست‌هایی به زبان‌های دیگر یا مربوط به کشورهای دیگر در اکسپلور باشیم.

حالا از کجا می‌فهمد سلایق کاربر چیست؟

سلایق کاربر از پست‌هایی که بیشتر مورد توجه کاربر قرار گرفته مشخص می‌شود. نوع محتوا هم از روی هشتگ‌های آن مشخص می‌شود.

یعنی پست‌های دیگری که آن هشتگ را دارند احتمالا مورد علاقه کاربر باشند که یک استدلال منطقی است. اما اینستا دوستان کاربر را نیز در نظر می‌گیرد چرا که ما معمولا سلایق و علایق مشترکی با دوستانمان داریم. ولی مطمئنا پست‌هایی که مربوط به سلایق دوستان ماست کمتر از آنهایی که مربوط به سلایق خودمان است در اکسپلور نشان داده می‌شود.

اکسپلور اینستاگرام طبق علاقمندهای کاربر
اکسپلور اینستا چیست؟ اکسپلور یک فرد علاقمند به حیوانات بخصوص سگ‌ها

حتی دوستان کاربر که بیشترین صمیمیت و تعامل را با او دارند در اینجا با امتیاز بالاتری در نظر گرفته می‌شوند. یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلا شما با کاربر x تعامل زیادی دارید. باهم در دایرکت چت می‌کنید. برای یکدیگر کامنت می‌گذارید و روی پست‌های هم تعامل انجام می‌دهید و … . خوب اینستا متوجه این موضوع می‌شود و حدس می‌زند سلایق شما بیشتر به این شخص خاص نزدیک باشد تا سایر دوستانی که تعامل کمی با آنها دارید.

محتوای خوب را چگونه تشخیص می‌دهد؟

اینستاگرام در ابتدای انتشار یک محتوا آن را به درصد اندکی از فالوورهای صفحه نشان می‌دهد. اگر تعامل خوبی از طرف آنها دریافت شد یعنی آن محتوا خوب است. بعد آنرا به سایر فالوورهای صفحه نیز نشان می‌دهد.

پس یک پست برای رفتن به اکسپلور چه شرایطی باید داشته باشد؟

محتوایی که خوب باشد (در ساعات اولیه تعامل بالایی دریافت کند) و در دسته علاقمندی‌های کاربر یا دوستان او قرار گیرد به احتمال زیاد در اکسپلور آن کاربر قرار خواهد گرفت.

گام‌های مهم جهت دیده شدن پست در اکسپلور اینستا

چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟ احتمالا یک مورد به تنهایی نمی‌تواند باعث دیده شدن پست در اکسپلور اینستا شود. مواردی هستند که می‌توانید با رعایت آنها شانس خود را در دیده شدن پست در اکسپلور اینستا افزایش دهید. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

اگر بخواهیم دقیق بیان کنیم، بهتر است هر صفحه با توجه به موضوع آن، هدف آن و مخاطبان آن بصورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. در این صورت می‌توان یک استراتژی شبکه اجتماعی برای آن طراحی کرد و با ورود پست به اکسپلور اینستاگرام یا روش‌های دیگر آن صفحه را رشد داد.

اما چون نمی‌توانیم تک تک صفحات را بررسی کنیم یک نسخه کلی برای همه آنها تجویز می‌کنیم. رعایت این نکات برای هر نوع صفحه‌ای برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام کمک‌کننده خواهد بود. اما می‌توان با بررسی دقیقتر هر صفحه جزئیات بیشتری را به این تجویز اضافه کرد. این گام‌ها عبارتند از:

1- شناخت الگوریتم اینستاگرام

اول از همه بهتر است اطلاعاتی درباره الگوریتم اینستاگرام و نحوه کارکرد آن کسب کنید. این که بدانید الگوریتم اینستا چه عواملی را مهم می‌داند و به آن اهمیت می‌دهد به شما کمک خواهد کرد. اینکه بدانید این الگوریتم بر چه اساسی پست‌ها را برای اکسپلور انتخاب می‌کند نیز مفید خواهد بود.

در اصل صفحه اکسپلور برای هر کاربر منحصر به فرد و مختص او می‌باشد. علاقه‌مندی‌های یک کاربر ودوستانش، پایه و اساس انتخاب پست‌های اینستاگرام برای اکسپلور آن کاربر است.

2- شناخت مخاطبان و علاقمندی‌هایشان و تولید محتوای جذاب برای آنها

با توجه به اینکه هدف اینستاگرام این است که ترجیحات هر کاربر را تشخیص دهد، برای تولید بهترین محتوای ممکن تحقیق درباره مخاطبان ضروری است. اصطلاحا پرسونای کاربر را باید بشناسید.

فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین لوازم آشپزخانه در اینستاگرام دارید. مطمئنا اکثریت مخاطبان شما خانم‌های متاهل هستند که البته توانایی کار با فناوری گوشی هوشمند را نیز بدانند.

مثلا ممکن است خانم‌های متاهل بالای 50 سال، کمتر با اینستاگرام آشنایی داشته باشند و خرید خود را حضوری انجام دهند. همچنین نوجوانان نیازی به لوازم آشپزخانه ندارند پس آنها مخاطب شما نیستتند. فکر می‌کنم تا حدودی متوجه منظورمان از شناخت مخاطب هدف شدید. تقریبا مشابه مخاطب هدف در سئو می‌باشد.

اما بعد از انتخاب مخاطبان هدف باید محتوایی جذاب برای آنها تولید کنید. مثلا اگر یک فروشگاه دارید فقط عکس در آن قرار ندهید. عکس محصولات تا حدودی به کاربر کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد. اما اگر یک ویدئو از آن محصول در هنگام استفاده قرار دهید محتوای شما جذابتر خواهد بود.

در ویدئو درباره مزایای آن محصول نیز می‌توانید صحبت کنید.

محتوای جذاب و رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام
چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟ محتوای جذاب می‌تواند باعث رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام شود.

3- ویدئوهایی تولید کنید که تعامل بالایی خلق کنند

با اینکه اینستا در ابتدا برای اشتراک عکس ایجاد شده بود، اما در حال حاضر محبوبیت ویدئوها بیشتر است. جای تعجب هم ندارد. چون در سال‌های اخیر نیاز به تولید محتوای ویدئویی بیشتر بوده است.

طبق یک پژوهش در HubSpot، مشخص شد 54 درصد از مصرف‌کنندگان انتظار ویدئو از برندهای تولید کننده دارند. برای همین منظور، این شبکه اجتماعی قابلیتی برای ویدئوهای بلند به نام IGTV و نیز قابلیت قرار دادن استوری را اضافه کرد.

علاوه بر این دو مورد، اینستاگرام، ویدئوهای را معمولا قبل از عکس‌ها برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام انتخاب می‌کند. در اکسپلور اینستاگرام، ویدئوها بطور اتوماتیک پخش می‌شوند و کاربر را جذب می‌کنند. به همین دلیل این برنامه علاقه بیشتری به انتخاب ویدئوها از بین پست‌های داخل Feed برای قرار گرفتن در اکسپلور دارد.

اما همواره اینطور نیست که ویدئو بسازید و به اکسپلور راه پیدا کنید. خود اینستاگرام تاکید دارد که یک عکس عالی شانس بیشتری نسبت به یک ویدئوی ضعیف دارد برای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام.

آیا می‌دانید مخاطبان شما دوست دارند چه ویدئوهایی را ببینند؟ اگر می‌خواهید ورود پست به اکسپلور اینستاگرام را تجربه کنید باید در بیزینس خود وقت بیشتری را برای تولید ویدئوهای مرتبط با نیاز مخاطب بگذارید. این کار باعث افزایش اینگیجمنت ریت یا نرخ تعامل می‌شود.

4- پست‌هایی که عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند را تجزیه و تحلیل کنید

خیلی از پست‌هایی که در Feed منتشر می‌شوند برای اکسپلور اینستاگرام بهینه نشده‌اند. احتمالا این اتفاق برای شما نیز افتاده است.

چه درسی از این پست‌ها می‌توان گرفت؟ قبل از هر چیزی بهتر است پست‌های خود که به اکسپلور رفته‌اند را پیدا کنید. خوب برای اینکه آمار و ارقام تحلیلی این پست را ببینید باید اکانت شما بیزینسی باشد.

در اکانت بیزیسی روی هر پست گزینه‌ای با عنوان View Insights وجود دارد. بعد از پیدا کردن پکی از پست‌های مورد نظرتان، “View Insights” را بزنید.

معیارهایی بهمراه آمار و ارقام برای شما نمایش داده می‌شود. مثلا میزان Impression پست یکی از جزئیاتی است که اینستا در اختیارتان قرار می‌دهد.

5- زمان مناسبی را برای انتشار محتوا انتخاب کنید

از آنجایی که تعامل در ساعات اولیه انتشار یک پست مهم است باید بهترین و مناسبترین ساعت را برای این کار انتخاب نمایید. این زمان را با آزمایش و خطا می‌توانید پیدا کنید. بهترین زمان، زمانی است که بیشترین مخاطبان شما آنلاین هستند.

چگونه به اکسپلور اینتاگرام برویم در زمان مناسب پست بگذاریم
چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟ در بهترین زمان ممکن پست بگذارید تا بیشترین تعامل را درافت و شانس بیشتری برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام داشته باشید. تقویم محتوا در این رابطه بسیار کمک کننده است.

زمان مناسب انتشار بستگی به اکثریت مخاطبان هدف شما دارد. مثلا من در صفحه خودم که به سبک بلاگری است وقتی در ساعت 15 پستی منتشر می‌کنم بازدید زیادی ندارد. اما در ساعات 20 الی 21 بیشرین بازدید و بازخورد را دارد.

6- هشتگ‌های مناسبی انتخاب کنید

در انتخاب هشتگ باید به دو نکته توجه کرد: میزان مرتبط بودن آن با محتوا و جستجوی کاربر. میزان جستجوی آن هشتگ. اگر جستجوی هشتگ خیلی کم باشد به درد نمی‌خورد. مثلا زیر 100 تا. تا حد ممکن چنین هشتگی را بکار نبرید.

همچنین برای مرتبط بودن سعی کنید هم چند هشتگ کلی مثلا سه مورد و چند هشتگ جزئی‌تر مرتبط با محتوا انتخاب کنید.

7- استفاده از لوکیشن‌های محبوب

اگر محتوای شما مربوط به یک لوکیشن خاص است حتما آنرا ذکر کنید. مثلا برج میلاد تهران. یا مثلا یک بنای تاریخی. یا حتی یک شهر که مسافران زیادی دارد. مثلا لوکیشن متل قو به دلیل محبوبیت خاصی که دارد احتمال رفتن به اکپلور را افزایش می‌دهد. اما دقت کنید هرگز از لوکیشن اشتباه و فیک استفاده نکنید.

دیده شدن پست در اکسپلور اینستا باکمک لوکیشن
راههای رفتن پست به اکسپلور اینستا چیست؟ دیده شدن پست در اکسپلور با کمک لوکیشن – این لوکیشن مربوط به یک مکان دیدنی خاص و جذاب است.

8- کلید طلایی رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام ایجاد تعامل زیاد است

همانطور که گفتیم از بین محتواهایی که به سلیقه یک کاربر نزدیک باشد آنهایی که نرخ تعامل خوبی داشته‌اند به احتمال زیاد در اکسپلور آن کاربر قرار می‌گیرند.

از آنجایی که یک مقاله درباره نحوه افزایش نرخ تعامل روی سایت داریم نمی‌خواهیم وارد جزئیات بیشتری شویم. فقط بطور خلاصه مواردی را نام می‌بریم که نرخ تعامل را افزایش دهند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر مقاله “نرخ تعامل یا اینگیجمنت ریت” را مطالعه نمایید.

این نکات را راعایت کنید تا تعامل بیشتری دریافت نمایید:

  • محتوای ویدئویی بیشتر تولید کنید
  • اگر محتوای شما عکس است عکس باکیفیتی باشد
  • استفاده از کپشن‌های جذاب
  • تشویق کاربر به روشن کردن اعلان انتشار پست در صفحه شما
  • تشویق کاربر به گذاشتن کامنت با پرسیدن سوالات جالب و جذاب
  • تشویق کاربر به بازنشر یا استوری کردن محتوای شما
  • انتشار پست در زمان مناسب
  • تولید محتوای مداوم و روزانه
  • تولید محتوای جذاب و مرتبط با مخاطب هدف صفحه
  • پاسخ دادن به کامنت‌ها و پیام‌های مخاطبان و ایجاد تعامل با آنها
  • استفاده از بهترین هشتگ‌های ممکن
اعلان روشن تعامل بیتر رفتن به اکسپلور اینستاگرام
اگر کاربر را تشویق به روشن کردن اعلان صفحه کنید در زمان انتشار پست او خبردار خواهد شد و احتمال افزایش تعامل در ساعات اولیه زیاد خواهد بود. پس با احتمال بالایی به اکسپلور اینستاگرام خواهید رفت.

باز هم موارد بیشتری می‌توان نام برد که باعث افزایش تعامل در صفحه شود. پاسخ مناسب برای سوال “چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم” دقیقا همینجاست. باید تعامل بیشتری ایجاد کنید.

جمع‌بندی:اکسپلور در اینستاگرام چیست و چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟

در این مطلب بیان کردیم که اکسپلور در اینستاگرام چیست. گفتیم که یکی از بخش‌های نمایش محتوا در اینستا که برای هر کاربر شخصی سازی شده است اکسپلور می‌باشد. سریعترین راه برای جذب بازدید، گرفتن فالوور و لایک بیشتر از اینستاگرام همین قسمت Explore است. یعنی اگر محتوای جذابی داشته باشید و نکات گفته شده را رعایت کنید می‌توانید تجربه حضور در اکسپلور اینستاگرام را نیز داشته باشید.

برای رشد یک صفحه تبلیغات و دیده شدن مفید است. اما اگر بدانیم روش کار اکسپلور اینستا چیست و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم بدون هزینه تبلیغات هم می‌توانیم فالوور زیادی در مدت زمان مشخص جذب کنیم. پس بهترین کار دیده شدن پست در اکسپلور اینستا می‌باشد.

اخبار شبکه ‌های اجتماعی و وب را از سئوف دنبال کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.